Jeg selger denne klassikeren, som jeg i plutselig overmot la inn vinnerbudet på på EBay. Grunnet et annet vesentlig innhogg i klokkebudsjettet nylig, må denne ut.
Produsert i 1996 (W47xxxx-serie), noen dings og riper i kassen, men ripefri krystall og syclops. Lugsene vitner om at kassen aldri har vært slipt!
Bezel er feilfri, både kosmetisk og mekanisk.
93150 Oyster lenke med 11 ledd- overraskende tight og fin. Hairlines og noen riper som naturlig er.
Uret har vært til service nå i høst, men kvitteringen er en samlekvittering uten noen nummer som kan knyttes til spesifikt ur- altså verdiløs.
Jeg observerer at verket øker med 1 minutt etter en uke i winder.
Ingen boks eller papirer
En del av bildene er lånt av forrige selger, blant annet de tatt av selve urverket. Jeg har ikke åpnet uret selv.

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled
Det er ennå ikke for sent å få denne under treet til jul folkens
Prisforslag 25 000,- (-og ja, min samvittighet er ren. Staten har fått sitt
)
Produsert i 1996 (W47xxxx-serie), noen dings og riper i kassen, men ripefri krystall og syclops. Lugsene vitner om at kassen aldri har vært slipt!
Bezel er feilfri, både kosmetisk og mekanisk.
93150 Oyster lenke med 11 ledd- overraskende tight og fin. Hairlines og noen riper som naturlig er.
Uret har vært til service nå i høst, men kvitteringen er en samlekvittering uten noen nummer som kan knyttes til spesifikt ur- altså verdiløs.
Jeg observerer at verket øker med 1 minutt etter en uke i winder.
Ingen boks eller papirer
En del av bildene er lånt av forrige selger, blant annet de tatt av selve urverket. Jeg har ikke åpnet uret selv.

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled