Solgt: Orient 300 m Diver

Medlem
23. okt. 2009
Innlegg
84
Sted
Kristiansand
Ok,vi prøver noe annet:D!

Selger en Orient WZ0271FD,300 m Diver med gul skive og power reserve.
Dette er toppmodellen til Orient,en "Japan only" modell som ikke produseres lenger.
Nypris på disse er ca.9000 (???) og kvaliteten er på linje med Seikos MM modeller og overgår det meste av europeiske klokker i samme prisklasse.
P1050328.JPG

P1050329.JPG


Dette er budsjettutgaven av Rolex Deep-Sea`n etter min mening.
De var også først ute med den geniale slidelock-låsen på lenken.
Stor og tøff,45 mm i diameter.
P1050337.JPG

P1050338.JPG


Denne er fra 2008,og er ikke mint.
Det er noen skraper her og der,og et merke på siden av kassen.(se bilder)
Den kommer med boks og alt av papirer,men mangler den original gummireima og verktøy.
P1050340.JPG

P1050331.JPG

P1050332.JPG

P1050335.JPG

P1050336.JPG

P1050339.JPG


5250,-
 
Redusert og endret.

Hei,fikk en PM fra krille/Ørjan hvor han påpeker noen åpenbare feil ved annonsen:

PHP:
    Hei,

    Ikke noe poeng å overdrive nyprisen for å få egen pris til å høres rimelig ut. Disse koster godt under 10000 ny, Higuchi har den til 115000 yen (~7-7500 kr), og han gir erfaringsmessig bedre pris i dollar enn yen om du sender ham en mail. Seiya ga meg tilbud på tilsvarende bare i sort for en liten stund siden, de skulle ha $1150 inkl shipping.

    Men ellers, flott klokke, den har stått på ønskelista mi lenge.

    Lykke til med salg!

    Ørjan 

    URPRAT - en blogg om å ha klokkemani

    don't waste your time
    or time will waste you

Hvis det er flere som mener at jeg har overdrevet nypris,må jeg bare beklage og forsikrer om at evt. feil kun skyldes uvitenhet fra min side.Sorry folkens og takk til Ørjan for korreks.

Har nå endret både nypris og salgspris og håper dette kan aksepteres og tilgis,ha en strålende helg:D!
 
Liker denne klokka veldig godt, har sett på den flere ganger, men føler det er en rar designavgjørelse å runde av lumeprikken for å få plass til gangreserven. Uansett, mye klokke for pengene.
 
Liker spesielt papirene du har avbildet. Da er det ingen sak å sjekke at alt stemmer :)