Selges/byttes **SOLGT** Omega Speedmaster Reduced 3510.50

Medlem
15. aug. 2014
Innlegg
0
Sted
Bouvetøya
Annonsen er noe småfrekt lånt av tidligere eier, og tilføyd noe. Prisen er også nedjustert

SPESIFIKASJONER
Verk: Omega cal. 3220
Kassemateriale: Stål
Kassediameter: 38mm
Tykkelse: 12mm
Lug-til-lug: 44.5mm
Avstand mellom lugs: 18mm
Glass: Domed Hesalite/Akryl
Alder: 1991

TEKNISK OG KOSMETISK TILSTAND
Holder tiden bra, og alle funksjoner fungerer.

Kan besiktes i Akershus.

BÆREREDSKAPER OG ANNET
Orginal lenke, bond nato, en Di Modell Rally med hvit søm, samt en svart og en brun Hirsch skinnrem

BOKS OG PAPIRER
Her er det ikke mye som følger med, dessverre.

FORHOLD JEG VIL FREMHEVE
To ting: Sekundviseren til chronographen resetter seg til 59,7 sekund i stedet for rett på 60. Ikke vært et problem for meg, men har full forståelse for at dette kan gi andre hodebry. Gjort opp konklunsjon om at dette bare er litt slurvete arbeid av forrige urmaker, siden chronographen fungerer som den skal.
For de som får hodebry av dette må jeg minne på at denne modellen ikke har krone og chronograph-trykkere på lik linje, grunnet utformingen på urverket.

Den andre tingen jeg vil nevne er at kraftreserven holder 10-15 timer, det er mulig en service ikke er det dummeste en gang i fremtiden selv om den holder tiden bra. PerfectWatches tar vel 2.500,- for denne modellen, så en blakker seg ikke helt.

Uret har fått seg et par runder med Cape Cod og en grundig polish av haseliten med Poliwatch og ser nå meget bra ut.
Lenken er også renset og polert med cape cod.

Dette er en gjennganger på TS, da den også som forrige eiere ble for liten for meg

OPPGJØR
12.000,-

BILDER
Sender på epost.