SOLGT: Omega Seamaster Professional Chronograph Titanium ref. 2293.52

Medlem
25. juni 2009
Innlegg
283
Sted
Danmark
*** SOLGT *** Jeg lister hermed min Seamaster Chrono til salg eller bytte. Modellen er for længst udgået af produktion, og ses sjældent til salg i denne lækre titanium version. Uret er vandtæt indtil 300 meter, præcisionen er til chronometer standard og lænken har trykknap udløser og dykkerled. Uret er købt i december 2010 og kun sparsomt anvendt, så der er stadig garanti tilbage og uret står i pæn og meget præsentabel stand med minimale brugsspor. Jeg har naturligvis yderbox, inderbox, manual, chronometerkort, pictogramkort og udfyldt og dateret internationalt garantikort til klokken. Uret passer på lænken til en arm på 20 cm i omkreds, men lænken kan naturligvis afkortes. Prisen er 18.800 DKK inkl. fragt. Jeg er naturligvis frisk på et bytte med et andet ur. Hvad har du?

2293ligge.jpg

2293krone.jpg

2293helium-1.jpg

2293bag-1.jpg

2293clasp.jpg

2293skr.jpg

2293box.jpg
 
Prisen er reduceret til 16.800 DKK for dette smukke ur med kolonnehjulschrono værk :) Bytteforslag er altid velkommen.

Uret er i øvrigt trykprøvet hos Omega i 2011 og det går super præcist. Papirer for arbejdet medfølger naturligvis ;)