Selges SOLGT. Omega Seamaster GMT 50th ann. edition. DEFEKT.

Medlem
9. des. 2010
Innlegg
83
Sted
Oslo
Kjøpte nettopp denne her på forumet, men skjønner at snarlig og langvarig ferie ikke tillater prosjektklokker på lang tid. Da denne var kjøpt som b.l.a feriebeater, men jeg kom for tregt i gang med fix, velger jeg å selge denne videre.

Selger for kostpris, samme pris som forrige selger, SOLGT.

Tillater meg å klippe inn beskrivelse av klokke og tilstand fra forrige eier og annonse, bildene er dagsferske.

" Uret går fint helt til datoskift, da stopper det. Har vært på service hos Tusen Tikk i Bergen og han har renset og oljet verket. Han fant at timehjulet var defekt og sa at han ikke fikk tak i siden han ikke var Omegaforhandler. Uret kan altså fikses lett hos Omegaverksted eller uautorisert ved å kjøpe et timehjul på nettet.

Før dette skjedde gikk uret på sekundet riktig uke etter uke. Uret er også velbrukt med endel riper og dings, inkludert noe i glasset som er polert ned og nesten ikke synes. Det ser ikke så ille ut i virkeligheten som nærbilder viser. Hovedintrykket er den nydelige skiven og viserne som virkelig oser av klasse.

Lenke følger med - passer opp til 18,5 cm håndledd ganske komfortabelt.

Lumen er meget god."

Finnes datoskive o.l. å kjøpe på nett slik at de fleste urmakere kan fikse denne greit.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Befinner seg i Oslo, men sendes selvsagt.

Takk for titten.
 
Redigert: