Selges/byttes SOLGT ///// Jaeger LeCoultre Master Calendar / 2011 modell med boks/papirer

Medlem
31. jan. 2011
Innlegg
117
Hei!

Vurderer å bytte inn min 2011 Jaeger LeCoultre Master Calendar mot annet gøy.
Dette er en klokke jeg egentlig ikke vil kvitte meg med, men som desverre blir brukt altfor lite til at samvittigheten holdes ren.

Klokken er kjøpt av meg sommeren 2011 og brukt i rotasjon med andre ur den første perioden. De siste 8 mnd har det såvidt vært i bruk. Urverket går bra, holder tiden og gangreserven som det skal og det bør meg bekjent ikke vær nødvendig med service på en stund.

Selve kassen bærer lite preg av bruk, men har små swirls div. steder på bezelen. Jeg har forsøkt å få frem disse i bilde nr. 4 fra topp. Dette er selvsagt vanskelig å unngå med høypolerte kasser. Den har også merker på innsiden av den ene luggen etter skifte av rem. Dette kan enkelt fikses med en lett polering, eller kanskje tilogmed med CapeCod (jeg har ikke forsøkt).

Klokken kommer 'full set' med bokser, papirer, orginal kjøpskvittering, orginal rem+foldespenne, verktøy og evt. verditakst/ektehetsbevis fra Alf Lie om ønskelig.

Jeg er i hovedsak interessert i et bytte, men kan være åpen for bud.
Av spesiell interesse er RO 15300 med blå skive eller IWC Pilot 3717. Panerai, Rolex og JLC er også interessant - jeg tar gjerne imot forslag. Mellomlegg opp/ned blir vi enige om.

Klokken befinner seg i Oslo, men kan sendes innad i landet med ekspress på kjøpers regning. Referanser finnes.

Prisantydning settes til 41.000 NOK - Innspill på pris tas imot med takk.

Te4Fg5X.jpg


Kd4W4Kn.jpg


8ZnhEo7.jpg


ar6xOjp.jpg


GN28Gsv.jpg


7pNfhJU.jpg


Flere bilder kan sendes på oppfordring.

Takk for oppmerksomheten.
 
Redigert: