#SOLGT# FS: Omega Speedmaster Day-Date (ref 3220.50.00) fra 2007

Medlem
13. mai 2009
Innlegg
73
Sted
Oslo
Hei,

Jeg ønsker å selge en Omega Speedmaster Day-Date for å finansiere nye "investeringer".

Uret er fra våren 2007 og er pent brukt. Uret har de vanlige "hairlines" fra normal bruk, ellers er det strøkent. Det er komplett med inner- og ytterboks, ekstra lenkebiter, instruksjonsbok og papirer fra Lervik Ur i Haugesund. Uret kommer med orginal lenke og en gummirem (uorginal fra eBay).

Uret har en diameter på 40mm og er vanntett til 100m. Det har et automatisk Omega 3606 verk med en "power reserve" på 44 timer. Uret er chronometer-sertifisert. Det har chronograph (stoppeklokke) og visning av dag, dato og måned.

Denne modellen ble introdusert i 2006 og produseres fortsatt. Listepris er 24.900 kroner.
Mer informasjon finnes på Omega sine sider: www.omegawatches.com/gents/speedmaster/day-date/32205000

Jeg bor i Oslo og foretrekker en F2F-handel her, men klokken kan sendes mot at kjøper betaler frakt.

Selges for 12.000 kroner.

Ta gjerne kontakt pr PM ved interesse eller spørsmål!

Alle bildene er av uret som er til salgs.


SpeedmasterDayDate1.jpg

SpeedmasterDayDate2.jpg

SpeedmasterDayDate3.jpg

SpeedmasterDayDate4.jpg

SpeedmasterDayDate5.jpg

SpeedmasterDayDate6.jpg

SpeedmasterDayDate7.jpg

SpeedmasterDayDate8.jpg

SpeedmasterDayDate9.jpg
 
...

Uret er fra våren 2007 og er pent brukt.

...

Denne modellen ble introdusert i 2006 og produseres fortsatt.

...

SpeedmasterDayDate5.jpg

Ikke for å legge noen hår i suppa her, men garantikortet på bildet er datert 2003...
 
Jeg kjøpte klokken brukt via finn.no våren 2009 og jeg har hatt den i 1,5 år. En ting jeg stusset på da jeg skulle kjøpe denne var at garantikortet var datert 27.07.03, mens selger sa at klokken var fra våren 2007. Selger hadde ikke lagt merke til dette selv. Jeg tok kontakt med Lervik ur og fikk et brev fra de som bekrefter at de har solgt klokken og at garantikortet er feildatert (se bilder under). Jeg tok også kontakt med Omega og de bekreftet at denne modellen ble lansert i 2006, så den kan umulig være eldre enn det.

Om dette er et hår eller en flue får en eventuell kjøper avgjøre. Ta gjerne kontakt med meg på PM hvis dere har spørsmål eller det er noe mer med slagsannonsen som er uklart.

:confused: Av en eller annen merkelig grunn roteres bildet av brevet når jeg legger det inn her, selv om det ligger riktig vei i photobucket. Har prøvd legge til og fjerne det flere ganger uten resultat... beklager dette. :confused: Send gjerne en PM hvis noen har tips på hvordan dette kan fikses.

GarantikortSpeedmasterDayDate2.jpg

GarantikortSpeedmasterDayDate1.jpg

BrevLervik.jpg
 
Helt fair det :)

Bare stusset da jeg leste annonsen og så på bildene...
 
Helt fair det :)

Bare stusset da jeg leste annonsen og så på bildene...

Jeg burde vel tatt med dette når jeg la ut annonsen i går, men det gikk dessverre litt fort i svingene i går kveld... Det var ikke er forsøk på å skjule noe fra min side og jeg håpet at det ikke oppfattes sånn. Jeg er kjempefornøyd med denne klokken, men etter kjøp av en vintage Speedmaster Pro for noen uker siden sitter jeg nå med to Speedmastere og ønsker å selge denne for å frigjøre midler til nye kjøp. :)
 
Når først det er slik er jo dette så ryddig som det kan bli.

Utrolig flott klokke. Lykke til med salget!