Denne ferske klokken skal nå få sin nye eier, og det kan bli nettopp deg!
Da klokken så vidt har rukket og bli noen få mnd gammel - ser jeg helst for meg ca 38k for klokken, med remmene, men kom gjerne med seriøse bud!
Klokken koster ny kr. 48.100,-
Som bildene viser er det også 3 stk. flotte remmer med. Verdi på disse samlet er ca kr. 1.000,-
- 1x brun
- 1x blå
- 1x blå NATO med rødt anker
Dette er en fantastisk klokke som peker seg ut i Seamaster familien med sine veldig små, men betydningsfulle detaljer!
- TEKNISKE SPESIFIKASJONER:
- Den er 41,5mm rund
- Den kan dykke hele 150m
- 18K gull sekundviser
- Calibre: Omega 8500
- 20mm i luggene
- Hele 60 timers power reserve
- Stålkasse
- Hvit/sølv skive
Se gjerne mer her:
https://www.omegawatches.com/?/master-co-ax?/23110422102004/
* PAPIRER, BOKS, ETC.
Klokken kommer i Omega`s nye treboks ( se bilder ) og med original ytterboks, samt alle papirer, garantikort, kvittering, etc!
* TEKNISK TILSTAND
Klokken er som ny
* KOSMETISK TILSTAND
Den blir som mine andre klokker - tatt godt vare på. klokken er hel og pen med lite synlige hairlines på kassen. Noen små synlige på lenken etter bruk, men som polers i disse dager hos Askeland i Stavanger før ny eier tar over.
* FORSENDELSE, VILKÅR OG OPPGJØR
Jeg ser helst for meg f2f handel, men kan sendes mot nærmere avtale om overføring, forsendelse vilkår etc. ( vi blir nok enige ) Selges som den er, mer spesifisert under tilstand av klokken.
* ANNET SJAFFS
- Det er ikke interessant med bytteforslag - kun rent salg for summen som er oppgitt ( eller mer er jo også mulig selvsagt )
- Klokken har stort sett vært oppbevart i winder eller på armen.
- Tar forbehold om feil i annonsen ( vimsehode )
Mvh
Eivind Lie
NB: For en aldri så hyggelig klokkeprat kan du jo selvsagt også slå på tråden. Du kan nå meg på: 47 80 45 59
Da klokken så vidt har rukket og bli noen få mnd gammel - ser jeg helst for meg ca 38k for klokken, med remmene, men kom gjerne med seriøse bud!
Klokken koster ny kr. 48.100,-
Som bildene viser er det også 3 stk. flotte remmer med. Verdi på disse samlet er ca kr. 1.000,-
- 1x brun
- 1x blå
- 1x blå NATO med rødt anker
Dette er en fantastisk klokke som peker seg ut i Seamaster familien med sine veldig små, men betydningsfulle detaljer!
- TEKNISKE SPESIFIKASJONER:
- Den er 41,5mm rund
- Den kan dykke hele 150m
- 18K gull sekundviser
- Calibre: Omega 8500
- 20mm i luggene
- Hele 60 timers power reserve
- Stålkasse
- Hvit/sølv skive
Se gjerne mer her:
https://www.omegawatches.com/?/master-co-ax?/23110422102004/
* PAPIRER, BOKS, ETC.
Klokken kommer i Omega`s nye treboks ( se bilder ) og med original ytterboks, samt alle papirer, garantikort, kvittering, etc!
* TEKNISK TILSTAND
Klokken er som ny
* KOSMETISK TILSTAND
Den blir som mine andre klokker - tatt godt vare på. klokken er hel og pen med lite synlige hairlines på kassen. Noen små synlige på lenken etter bruk, men som polers i disse dager hos Askeland i Stavanger før ny eier tar over.
* FORSENDELSE, VILKÅR OG OPPGJØR
Jeg ser helst for meg f2f handel, men kan sendes mot nærmere avtale om overføring, forsendelse vilkår etc. ( vi blir nok enige ) Selges som den er, mer spesifisert under tilstand av klokken.
* ANNET SJAFFS
- Det er ikke interessant med bytteforslag - kun rent salg for summen som er oppgitt ( eller mer er jo også mulig selvsagt )
- Klokken har stort sett vært oppbevart i winder eller på armen.
- Tar forbehold om feil i annonsen ( vimsehode )
Mvh
Eivind Lie
NB: For en aldri så hyggelig klokkeprat kan du jo selvsagt også slå på tråden. Du kan nå meg på: 47 80 45 59

Redigert: