*SOLD* FSOT: Breitling Navitimer 806 fra 1966

Medlem
25. juni 2009
Innlegg
283
Sted
Danmark
*** SOLD *** Hermed listes min Breitling Navitimer 806 fra 1966 til salg eller bytte. Uret indeholder det lækre Venus 178 chronograf værk :cool: Med 46 år på bagen har uret naturligvis lidt brugsspor på kassen, men alt i alt er det dog stadig pænt og velholdt. Skiven er smukt og ensartet patineret så den matcher viserne, og alle tal og markeringer på skiven står skarpt og letaflæseligt. Uret er gennemgået ved urmager i maj måned 2012, og jeg fik beskeden, at det går super godt og er i top-orden :cool: Ved urmageren blev der monteret nyt glas, så uret er klar til de næste mange års brug. Der er monteret en ny og ubrugt læderrem med hvide syninger, som matcher skivens subdials super smukt. Prisen for dette ikoniske vintage ur er 17800 DKK. Betaling via bank overførsel. Eventuelt bytte med andet kvalitetsur. Hav en rigtig god dag ;):p

NaviSkiveOgRem.jpg

NaviKrone.jpg

NaviSide.jpg

NaviBag.jpg
 
BUMP for en lækker vintage klokke med fantastisk ensartet patineret og velholdt skive og visere :cool: Husk, at jeg altid er frisk på at bytte med andre ure ;) Hav en god uge ALLESAMMEN :D

806skive.jpg