SO IT BEGINS...

Medlem
28. juni 2015
Innlegg
300
Sted
Telemark
hei folkens;)
Jeg fant dette forumet for ca 1års tid siden, og har hvert innom daglig siden...

Jeg skjønte ikke helt hvorfor jeg plutselig fikk interessen av klokker, det kom ganske brått. Eeller jeg har jo hatt noen klokker opp igjennom årene, men aldri av det kaliber som kom i posten i går.
Dette er mitt første mekaniske ur. Jeg ville ha en dykker, men hvilken?
seamaster og submariner ble nøye glodd og lest om. seamasteren kom litt i skyggen av subben når jeg leste rundt på dette forumet. for all del, det er en flott klokke:)
Prisen på submarineren skremte meg litt, men jeg forstår også kvaliteten du betaler for.
Jeg skulle også ha dato, men cyclopsen på subben klarer jeg ikke helt.(enda) Og nyere seamastere var heller ikke min greie..
Men så kom jeg over en... og jeg ble forelsket. jeg leste og leste. satt på youtube og så videoer natten lang.

MEN! Den produseres jo ikke lengre? hva er det her? sluttet de og lage min perfekte klokke for nesten 10år siden? aiaiai.. Jeg tenkte, hva med finn.no? Kjøp/sags tråden her på ts? jakten var i gang!

Det tok noen måneder og jeg tenkte: skal jeg bruke så mye penger på en klokke!?
SELVFØLGELIG! Jeg tenker jo ikke på annet.

"Pling" sa det i telefonen. Der er det en på finn! Har jeg penger? Drit i det! Jeg sender vedkommende en melding...
Og på andre enden var det en meget hyggelig mann. Det tok ikke lang tid før jeg fikk skrapet sammen pengene, og jaggu var klokka på vei! Jeg må rette en takk til @gunders for og gjøre min entre inn i denne flotte verdenen smertefri:)

Dette ble kanskje mye, men for en reise det har vært!

enjoy:)

papp_zps1ndmmnsm.jpg


(den var meget godt polstret og pakket inn):)

ja det er en omega
hvitpapp_zpsic5dd5an.jpg



Her er alt som det skal være:)
roslashdboks_zpshqiwdrmx.jpg



Trommevirvel!
aringpnetroslashd_zpsfrsfykgn.jpg


Hurra! En omega seamaster ref. 2254.50
I mine øyner den flottese seamasteren som er laget. Den er perfekt!
klokke2%202_zpsetjueivx.jpg

klokke2%201_zps5reenclb.jpg


Den sitter perfekt på håndleddet uten justeringer:) skjebnen!

wrist_zpswskqrkyc.jpg


Nei det blir ikke mitt eneste ur, det kjenner jeg på kroppen:)
Takk for meg!
 
Godt valg av første klokke, så gratulerer så mye. Kan forøvrig ønske deg velkommen til galskapen..det blir ikke bedre :p
 
  • Liker
Reaksjoner: joakim25
Takk for fine tilbakemeldinger:)
Jeg blir fortsatt overrasket over hvor solid den er bygget.
Og jeg elsker lenka. Den er jo fantastisk!