Sneakers?

Medlem
8. aug. 2022
Sted
Sarpsborg
Jeg trenger et par "kule" sneakers. …for voksne. ;) Har Nike Air Force One, etc, men har lyst på noe ikke 75% av landets ungdomsskoleelever også går i.

Holdbarhet, ekte lær, sporty casual utseende og komfort til en fornuftig pris er målet.

Jeg liker kvalitet, men har ikke lyst til å betale for spitzenklasse håndverk fra en lærjedi på en fjelltopp i Italia som syr to par sko i hjemmegarvet hvalforhud likevel. ;)

Tips og erfaringer mottas med takk. :)

• Liker
Reaksjoner: Oddemann
Passert 40 med god margin og føler disse er innafor. Komfort kan diskuteres, men når fikk man i pose og sekk sist?
VN0005UB_50K1-001.jpg

• Liker
Reaksjoner: Dazed
Jeg går vanligvis med formstøpte såler etter en skade i foten, så vanskelig å finne sneakers som passer greit da sålene i seg selv bygger mye. Heldigvis for meg er Birkenstocks-sålene ganske nært det jeg trenger, og de har noen sneakersmodeller jeg er fornøyd med.

Har ett par stående fast på kontoret og skifter fra ordentlige sko når jeg kommer frem, samt et par hjemme til dagligbruk.

Greit utvalg i farger og ser OK nok ut for min del. Finnes i flere varianter med semsket skinn, glatt skinn og noen i stoff. Jeg har to par i semsket.

1752568805990.png

• Liker
Reaksjoner: holmby