SM300 50 år i 2012

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Neste år er Seamaster 300 50 år :D Jeg leser stadig om rykter om en jubileumsversjon av SM300, det hadde vært noe :D

Stor sannsynlighet for at det bare er ønsketenkning, men man vet jo aldri ;) Når de kan lage en ny Ploprof kan de vel lage en ny, tilbakeskuende 300?

Er jo blitt veldig poppis å lage remakes for tiå, så det er jo en mulighet. Omega hadde jo også remake av Railmasteren.

Neste år er Seamaster 300 50 år :D Jeg leser stadig om rykter om en jubileumsversjon av SM300, det hadde vært noe :D

Stor sannsynlighet for at det bare er ønsketenkning, men man vet jo aldri ;) Når de kan lage en ny Ploprof kan de vel lage en ny, tilbakeskuende 300?

Ja det hadde vore noko det :) (Der hev cosmo allreie byrja spara, berre sånn i tilfelle!)

Er rimelig sikker på at det kommer En modell i den annledningen:) Så da er resten av spenningen rettet mot hvordan den blir?!

Skal du ikke se bort i fra, trend fra flere produsenter nå med såkalte remakes.

Hmm... bommet litt med gjennskinn her og der, men hva med noe slikt? Kanskje uten HE valven?

50any-sm.jpg