Slips

Medlem
30. april 2012
Sted
CPH/OSL
Jeg er på utkikk etter å utvide slips-parken. I utgangspunktet liker jeg meget godt å holde meg til ensfarget (med tekstur) eller polka-dots i høykvalitets-silke. Er det noen som har noen stalltips her som ikke koster altfor mye? Gjerne bestilling via nettet.... Ikke noe problem å finne dette for en 800-1200 kroner, men det jeg søker er altså rimeligere kilder, hvor kvalitetet fremdeles er god.

Andre slipsinnspill skal selvfølgelig få plass i tråden ogå!

Jeg er svak for klassiske slips med striper;)
stock-photo-4891413-naked-woman-in-tie.jpg

Har en del slips selv, men favorittene kommer ifra Eton. Et merke vel verdt å sjekke ut!
Også Edsor Kronen lager pene håndsydde slips. Ikke altfor gale pris heller! :)

Redigert:
Kjøp deg en AP, hvis du ikke har en fra før, og stikk innom AP-boutiquen i New York. Da får du et som dette

Ikke akkurat polkadots, men neiggu ikke langt unna.

Kult slips det der, @Minuteman!

Ser ut som det likner veldig på mitt eget ...... ett-av-mine-favorittslips.....:cool:

IMG_0638_zpsb5d0aac8.jpg

Redigert av en moderator:
Mye fint fra Zegna, være seg polkadots og andre klassiske motiver. Er du på utkikk etter noe rimeligere anbefaler jeg Altea. Veldig up and coming og tilbyr slips i silke og ull til ca 500-lappen :)

Thetiebar.com
Meget rimelige slips, bra kvalitet iforhold til pris og perfekt dersom man ønsker å prøve ut forskjellige typer før man går all in med noe fra øverste sjiktet.

Dette liker jeg. Har selv en samling på 40-50 slips, samt 10 sløyfer. Mesteparten av dette er riktignok arv fra min bestefar, men har like fullt sansen for slips selv om jeg ikke bruker det daglig. :)

Seven Fold

Det ultimate slipset er et såkalt "seven fold tie". Har selv et fra Bulgari som er favoritten blant slipsene mine.

Ellers har jeg noen slips i meget bra kvalitet fra Charvet og Lanvin.