Ikke slipper du skambud på salgsannonser heller![]()
Følte meg litt truffet der Mogens
Ikke slipper du skambud på salgsannonser heller![]()
Følte meg litt truffet der MogensMan skal ikke skimse av en 86 Rothschild kontra pappvin
![]()
... De fleste her inne spotter en fake på laaang avstand....
@timebandit: for det første forstår jeg ikke helt hensikten eller motivet til å lage en tråd om en fake klokke du har kjøpt for å så advare oss andre...
@timebandit: for det første forstår jeg ikke helt hensikten eller motivet til å lage en tråd om en fake klokke du har kjøpt for å så advare oss andre... De fleste her inne spotter en fake på laaang avstand. For det andre husker jeg at du ved to tilfeller tidligere har postet bilder av to ulike fake panerai klokker hvor du fisker etter opplysninger om denne var fake eller ei... Noe de åpenbart var. Jeg skjønner bare ikke hensikten med trådene?? Jeg tror du har kunnskap til å vurdere ektheten selv...
De fleste her inne spotter en fake på laaang avstand.
Emm. er alle meninger velkomne, så fremt de går på sak og ikke person. Ikke nødvendig å dra så voldsomt til, wow en fake, men det er millioner av dem der ute, so what. det er selvsagt kjipt og jeg ville ikke kjøpt en, men la oss ikke hugge hodet av timebandit for det.
Ro deg ned noen hakk LeMonde. Du framstår som en forsmådd forhandler som er redd for levebrødet ditt. Du burde vite bedre. Og er du bare entusiastisk burde du fortatt ta det litt rolig. Førstehåndskunnskap med fake ur er alfa og omega for å klare å skille de fra ekte. Jeg er overbevist om at du, og de fleste andre her inne, har benyttet dere av sammenlikningsbilder med fake vs. ekte når dere har vurdert kjøp over nettet. Slike bilder hadde ikke vært mulig uten at noen stikker hodet fram slik som OP har gjort her og kjøper en fake klokke.
Jeg hadde lett blitt lurt av slike:
http://www.youtube.com/watch?v=_hB_ZPm0Ddg
I hvert fall når man vet at det i tillegg produseres fake papirer og bokser...
Jeg må si jeg er skuffet over folks forsøk på å forsvare denne tråden. Er det i det hele tatt noen som helst tvil om at fakes nå er så gode at de kan lure de fleste ?
At man skal godta eksponering av slikt her vil være å trekke TS.no ned i søla. En ting er den harde kjerne som kanskje har behov for å kunne skille på fake og ekte, men hva med alle lurkers som er i ferd med å tre inn i klokkeverdenen ? Svært dårlig reklame for oss her inne.
Skal man ha en skikkelig analyse av dette så bør man holde seg til replica-forum. Og hvis analysene her skulle komme opp på dette nivået så melder jeg meg ut...
Det er vel ikke uten grunn at alle respektable klokkeforum har nulltoleranse for fakes ? Få vekk skiten sier jeg bare - og de som tråkker over streken fortjener å henges ut !
Hvis TS er et forum der det ikke er lov å kritisere replica-industrien, fordi man da kanskje sårer folk som handler med slike varer, synes jeg dette er trist.