Slettet

Verdien i et armbåndsur ligger i urkassen og det som betyr noe, selv om lenke er kjekt. Quartz "straffes" hardt. Men, lykke til. :)

Problemet er vel at Seamaster quartz er litt vanskelig å selge. Hadde selv en Seamaster 2542 og måtte ganske langt ned i pris for å få solgt denne, men mulig at denne med sverdvisere er mer populær.
Det er nok desverre heller ikke slik at klokken automatisk stiger i verdi med tilsvarende beløp som lenket kostet deg.
Skulle jeg komme med en (u)kvalifisert gjetning tror jeg nok du skal fornøyd hvis du får 11k. Men du kan selvfølgelig være heldig å treffe på noen som er ute etter akkurat en slik klokke og få litt mer:)
Lykke til.

Som kurioso kan det nevnes at 2254.50 Seamaster har prisantydning ca. 16K, så en quartzvariant av den går nok for vesentlig lavere.

Eller du kan tørke bort siklet på den, vaske den ordentlig med Zalo og skylle den ren og blank i Sun glansmiddel og legge den ut på TS marked og lodde stemningen. :)

Redigert:
Det selges en tilsvarende (tror jeg ihvertfall) på auksjon på klokkeriet nå (men uten original lenke) - høyeste bud pt er 12.5k, så kanskje det er håp om å få litt mer enn 11k ;)
Screenshot_20170217-201203.png

De auksjonene på Klokkeriet har jeg aldri skjønt meg på.. Quartz fra 2009 går for 15k, mens en 2002 automatisk (uten servicebehov) sliter med å få 12.5k? For å roe meg ned så tenker jeg at budgiverne tror de byr på auto, og at det hele er en misforståelse.