Når det gjelder SkyDwelleren synes jeg dessverre at denne har en skive / layout som ser helt for jævelig ut, når Rolex i tillegg tar seg den frihet å "ødelegge" ikonet SeaDweller er jeg så latterlig glad for at jeg holder meg til vintage, snakk om å tømme tarmen i egen bukse. Hvis disse 2 blir udødelige klassikere om 30 år er det kun fordi Rolex ikke får solgt noen. No offence - legger ut en bastant mening i kraft av å være president i GOFC.
Tom
Spennende betraktning Tom. Jeg husker den gangen Rolex lanserte Skydweller for første gang. Jeg var såååå skuffet. Kunne ikke skjønne hva Rolex ønsket med denne modellen. Så fikk jeg høre at den var et resultat av fokuset på det asiatiske markedet. Dermed har den modellen blitt glemt langt bak i hodet mitt. Årets lanseringer var for meg også store skuffelser. En enda større SD ødela denne modellen for meg, og DJ41 er heller ikke så viktig for meg. Helgull Daytona og diverse twotone greier er heller ikke der jeg er nå. Dermed skal det sies at av alle lanseringene fra Rolex i år, så var stål Sky-dweller det mest spennende for meg. Jeg har dog ikke bestilt noen. Jeg mistenker at køen består av over 50% spekulanter denne gangen....mye pga. erfaringen med Daytona. Er det et for dristig utsagn?