Skotre av seder?

De der ser ut til å være kliss like Skolyx sine, men til halve prisen. Det kan se ut til at Loevhagen og jeg er blitt lurt. Takk for at du besvarte ditt eget spørsmål på en så glimrende måte.
Mulig.

Men, på Skolyx så kan du velge separate størrelser som f. eks. 43, 44, 45,...

På eBay-sjappa over, så går størrelsene i 43/44, 45/46,...

Og bestiller man 6 par, så er Skolyx likt priset.
 
Har selv 2 par fra Skolyx. Finfine de. Vi gikk sammen en gjeng her på forumet og bestilte 14+ par slik at vi fikk en god rabatt. Var prisen 143 per par montro?

Ser for øvrig identiske ut med ebay linken som tidligere nevnt her, så kan hende disse er et godt substitutt til en marginalt dyrere pris enn skolyx inkl rabatt. :) Del gjerne erfaring når du har mottatt paret.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hans

Litt rask på labben her. Bestilte nettopp et par fra ebay.
http://www.ebay.com/itm/191316582455
Kvaliteten ser fin ut og prisen var lav.
Har mottatt eit par bestilt herifrå, og er ikkje heilt fornøgd. Mangler nemlig fullstendig sedertre-lukta. Trur eg holder meg til Skolyx inntil vidare.

#9thetime, I dag kl 14:11
Har mottatt eit par bestilt herifrå, og er ikkje heilt fornøgd. Mangler nemlig fullstendig sedertre-lukta. Trur eg holder meg til Skolyx inntil vidare.

Helt enig. Jeg fikk mine igår. Dette var en bom. Du har bedre erfaringer mer Skolyx?
 
Har mottatt eit par bestilt herifrå, og er ikkje heilt fornøgd. Mangler nemlig fullstendig sedertre-lukta. Trur eg holder meg til Skolyx inntil vidare.

Vanlig at seder - skotre mister lukten etterhvert - da er det bare å pusse dem lett med sandpapir feks nr. 120 el 180, og vipps - lukten er tilbake..:)
 
  • Liker
Reaksjoner: TomB og andres