Skjulte skatter

Medlem
4. mars 2011
Innlegg
3.343
Sted
Lier
Det føles som snart alle klokker og merker har vært gjennom en hype de siste årene. Alt fra Cartier til VC Overseas men fortsatt må det finnes noen skjulte skatter der ute?

Mitt bidrag er Breguet Tradition som føles totalt underpriset med tanke på hva man får. Veilpris på dagens modell ligger på 400K+ og man får de eldre 37mm-modellene fra 125K og oppover på Chrono24.

Synes modellen både virker å ha riktig størrelse og ikke minst et spennende verk og design. Alt i helgull til under prisen av en Sub :oops:

Noen som har noe annet spennende å presentere i denne kategorien?


IMG_3665.jpeg
IMG_3666.jpeg
IMG_3667.jpeg
IMG_3668.jpeg
 
Redigert:
Kan jo hive på en til her. TAG Heuer CS3111 som er en neo-vintage 90-talls re-edition av en klassisk Carrera med HEUER-logo på skiva. Utrolig flott og fin size på 36mm som gjør den ekstra tro mot originalen. Fra rundt 25K og oppover på C24 før mva., som bør være fin pris med tanke på at en Carrera i dag begynner å krype mot 70-80K i veilpris.

IMG_3721.jpeg
 
Kan jo hive på en til her. TAG Heuer CS3111 som er en neo-vintage 90-talls re-edition av en klassisk Carrera med HEUER-logo på skiva. Utrolig flott og fin size på 36mm som gjør den ekstra tro mot originalen. Fra rundt 25K og oppover på C24 før mva., som bør være fin pris med tanke på at en Carrera i dag begynner å krype mot 70-80K i veilpris.

Vis vedlegg 361531
Denne likte jeg veldig godt!
Det er mye fint til en ikke altfor ekstrem pris i klokker fra 1990 og fremover :)

Fant en Eterna Airforce III fra omkring 2000-2005 til en grei pris. Riktignok ligger den horologisk og prismessig litt under de du har nevnt, men ikke en dum klokke for pengene.

20240110_075222.jpg
 
Det føles som snart alle klokker og merker har vært gjennom en hype de siste årene. Alt fra Cartier til VC Overseas men fortsatt må det finnes noen skjulte skatter der ute?

Mitt bidrag er Breguet Tradition som føles totalt underpriset med tanke på hva man får. Veilpris på dagens modell ligger på 400K+ og man får de eldre 37mm-modellene fra 125K og oppover på Chrono24.

Synes modellen både virker å ha riktig størrelse og ikke minst et spennende verk og design. Alt i helgull til under prisen av en Sub :oops:

Noen som har noe annet spennende å presentere i denne kategorien?


Vis vedlegg 361510Vis vedlegg 361511Vis vedlegg 361512Vis vedlegg 361513
Som vi har diskutert tidligere, mener jeg dette er markedets største sleeper:)
Tipper vi ila få år vil angre på at vi ikke kjøpte denne!
 
  • Liker
Reaksjoner: Guybrush Threepwood