PAM 311
J.CAT Medlem 24. april 2008 Innlegg 516 Sted Trondheim 16. april 2011 #4 Gratulerer med råfet Panerai!!
Frode Støttemedlem Medlem 10. nov. 2010 Innlegg 965 Sted Stavanger (noen ganger) 16. april 2011 #5 Den var jo ikke helt A4 nei. Gratulerer så mye
UJU Støttemedlem Medlem 23. jan. 2010 Innlegg 6.467 Sted Vestlandet 16. april 2011 #7 Grattis med heftig Panerai. Rått utseende. Mathfjeld skrev: Gratulerer med tøff PAM! Er det Panerai-feber på sonen? Klikk for å utvide... Det er vel kanskje på tide etter den Rolex-feberen som har herjet.
Grattis med heftig Panerai. Rått utseende. Mathfjeld skrev: Gratulerer med tøff PAM! Er det Panerai-feber på sonen? Klikk for å utvide... Det er vel kanskje på tide etter den Rolex-feberen som har herjet.
BRIO1368 Medlem 8. jan. 2008 Innlegg 2.705 Sted Oslo / / Bergen 16. april 2011 #8 Gratulerer! En virkelig PAM å være stolt av! Nyt den!
sjuli_123 Medlem 29. mai 2010 Innlegg 3.283 Sted Bærum 16. april 2011 #9 Wow...den der er lekker! Grattis
Mr Panerai Medlem 28. juni 2010 Innlegg 451 Sted Østlandet 17. april 2011 #11 Gratulerer, dette er lekkert - Chrono Monopulsante GMT modellene - for en flott 311! Finnes også som "wallpaper" i 1280x850 pixels hos våres kjære venn, Martin Wilmsen. http://www.wristwatchphoto.com/2009/04/desktop-wallpapers.html
Gratulerer, dette er lekkert - Chrono Monopulsante GMT modellene - for en flott 311! Finnes også som "wallpaper" i 1280x850 pixels hos våres kjære venn, Martin Wilmsen. http://www.wristwatchphoto.com/2009/04/desktop-wallpapers.html
Greg Støttemedlem Medlem 21. feb. 2008 Innlegg 5.036 Sted Bærum 17. april 2011 #12 En nydelig klokke... Gratulerer
L lightningii Medlem 9. nov. 2009 Innlegg 355 17. april 2011 #13 Takk for alle tilbakemeldinger. Jeg er super fornøyd med den.
Callahan Støttemedlem Medlem 18. feb. 2011 Innlegg 13.088 Sted Gullkysten 17. april 2011 #14 Grattis med flott PAM
flyback Medlem 12. okt. 2010 Innlegg 4.276 Sted Inderøy 17. april 2011 #15 Grattis! Den var meget fed!