Skinnrem til Rolex day date

Medlem
10. des. 2013
Hei! Jeg har en gammel Rolex day date i gull som jeg vurderer å sette en skinnrem på. Vurderer mørkebrun krokodille eller lignende. Noen stalltips på hvor jeg bør kjøpe dette? Jeg har allerede bestilt en vintage gullbelagt spenne med rolexlogoen på, men sliter med å finne en god rem. Alle tips er hjertelig velkomne! Takk

Noe slikt som dette tenkte jeg meg:
https://www.google.com/search?q=rol...IDENT-WATCH-w-LEATHER-%2F141103171180;640;480

Jeg brukte en vintage leather fra TTT på min bark. Dessverre har jeg lite gode bilder av den:eek:

IMG_1260b.jpg

IMG_1329b.jpg

IMG_0804b.jpg

IMG_0824b.jpg

Åh, den remmen var nydelig. Jeg har din gamle bark @MINUTE_REPEATER . Den blir en evig keeper. Kostet på den full service for 8200kr hos Lervik for en mnd siden. Du har vel ikke den remmen liggende og for salg vel?

Redigert av en moderator:
Åh, den remmen var nydelig. Jeg har din gamle bark @MINUTE_REPEATER . Den blir en evig keeper. Kostet på den full service for 8200kr hos Lervik for en mnd siden. Du har vel ikke den remmen liggende og for salg vel?

Godt og høre at den er i trygge hender @Havvo :) Remmen bruker jeg på en annen klokke, men sjekk ut Vintage Rolex? The Time Traveler - Rare, military, modern and vintage Rolex watches for sale De har mange tøffe remmer som er tilpasset 16mm Rolex spenne.

Redigert av en moderator: