Skinnhansker. Jeg trenger skinnhansker. Tips?

Medlem
26. aug. 2015
Innlegg
72
Sted
Rogaland
Som tittelen tilsier så er jeg på jakt etter skinnhansker. Noen skikkelig deilige skinnhansker!

Jeg ser på både instagram og i diverse bildetråder at folk tar bilder av det som ser ut som meget delikate skinnhansker sammen med klokkene, men som aldri viser hvilket merke eller noe som gjør at jeg finner de på nettet.

Har du et tips til skinnhanskemerke? Håper denne tråden vil by på masse bilder og tips til de beste hanskene som er å få tak i.

Roger:)
 
Som tittelen tilsier så er jeg på jakt etter skinnhansker. Noen skikkelig deilige skinnhansker!

Jeg ser på både instagram og i diverse bildetråder at folk tar bilder av det som ser ut som meget delikate skinnhansker sammen med klokkene, men som aldri viser hvilket merke eller noe som gjør at jeg finner de på nettet.

Har du et tips til skinnhanskemerke? Håper denne tråden vil by på masse bilder og tips til de beste hanskene som er å få tak i.

Roger:)

Sjekk ut https://hestragloves.com

Har flere skinnhansker fra Hestra, meget fornøyd :)
 
Peccary hansker fra Dents med kashmir fór. Finner du noen bedre hansker enn det så gi meg beskjed, for det tror jeg ikke går an :)

Svært gode hansker! Kan også anbefale Mazzoleni. Der får du også flere varianter i eksotisk skinn - f.eks. lekker, sort anakonda. De er helt rå!
 
  • Liker
Reaksjoner: Humla
Hestra er flotte hansker. Kjøpte selv disse for en måned siden, og er veldig fornøyd sålangt:
20181031_151138-01.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj og powker
Vanskelig å finne noe som passer på mine petite runkepoter da jeg har størrelse 8 hender. Jeg har sikkert prøvd 40 forskjellige par med hansker, men konkluderer med at eg ikke liker at sømmen er på utsiden av hansken, men at den er vrengt slik at sømmen ikke er så dominerende.
Skal ut å se hva slags Hestra`er jeg kan klare å få tak i her i Stavanger/Sandnes, men er redd butikkene bare har har størrelse 11,5 igjen i alle hanskemerkene. Har prøvd så mye piece of shit hansker at jeg er lei hele leitingen, men jeg vet jeg må få tak i før pappapermen begynner.

Ser at Peccary er noe jeg må dykke mer inn i. Dette er meget lovende. Ellers tenkte jeg å sjekke ut Made with Hart her i byen.

Ellers: Vi trenger bilder av deres hanske/klokkekombo! :)
 
Vanskelig å finne noe som passer på mine petite runkepoter da jeg har størrelse 8 hender. Jeg har sikkert prøvd 40 forskjellige par med hansker, men konkluderer med at eg ikke liker at sømmen er på utsiden av hansken, men at den er vrengt slik at sømmen ikke er så dominerende.
Skal ut å se hva slags Hestra`er jeg kan klare å få tak i her i Stavanger/Sandnes, men er redd butikkene bare har har størrelse 11,5 igjen i alle hanskemerkene. Har prøvd så mye piece of shit hansker at jeg er lei hele leitingen, men jeg vet jeg må få tak i før pappapermen begynner.

Ser at Peccary er noe jeg må dykke mer inn i. Dette er meget lovende. Ellers tenkte jeg å sjekke ut Made with Hart her i byen.

Ellers: Vi trenger bilder av deres hanske/klokkekombo! :)
Sjekk nettbutikken til Ferner da. De har vel Hestra, mener jeg.(?)
 
  • Liker
Reaksjoner: powker
Har kjøpt to par hansker hos Hanske-Hallén i Oslo. Godt utvalg både i ulike modeller, skinntyper og størrelser. Jeg har ganske små hender, og har funnet hansker som sitter perfekt på labben.
 
  • Liker
Reaksjoner: Thorvald
Eg har en 3-4 par Hestra hansker (og votter) som eg veksler på å bruke . Riktig nok til en helt annen bruk en å loffe rundt i byn /skrape is av bilruta , men uansett så er kvaliteten meget god.
 
Sjekk ut hanskene til Made With Hart i Stavenger. Har ikke prøvd hansker men andre saker derfra.
 
Sjekk ut hanskene til Made With Hart i Stavenger. Har ikke prøvd hansker men andre saker derfra.
Jeg har ikke sett på hanskene deres, men Alex og Made har sansen for freshe farger hvert fall, så der kan det vel være mulighet for noe utenfor de mest vanlige, trauste variantene.
 
Støtter også forslaget om Hanske-Hallén. Har et par i rensdyr og ett par i villsvin. Virker som stødige hansker fri for logo og jåleri. Hvis du ikke holder til i Oslo/omegn så har de nettbutikk.
FA9E201F-7BCA-435D-867C-4F10DEF3E42E.jpeg