"Skifte farge" på Submariner TT

Medlem
17. okt. 2010
Innlegg
1
Noen som vet hvor man får kjøpt ny skive og Bezel? Snakker da om orginal Rolex.

Hvor mye vil det koste å få byttet skive og bezel hos urmaker?
 
Skivebytte submariner

Jeg vet ikke om bezelinsert, men snakket med bjerke i sommer om skifte av skive og visere på en 91 modell sub TT og de skulle ha 3.400 hvis jeg ikke husker helt feil. Lykke til og velkommen til forumet her.
 
Jeg kunne også tenkt meg og byttet. Til den blå pakken, den som sitter på wg modellen. Men de har kanskje restriksjoner når det kommer til slikt.?
Hvem skal du bytte til da Jannik? Og velkommen:)
 
Jeg kunne også tenkt meg og byttet. Til den blå pakken, den som sitter på wg modellen. Men de har kanskje restriksjoner når det kommer til slikt.?
Hvem skal du bytte til da Jannik? Og velkommen:)

Det går ikke å sette inn "keramisk" bezel og skive fra WG submariner på den gamle typen sub. Men du kan bytte til ordinær blue skive og bezel insert.

Regards :)
AW
 
Det går ikke å sette inn "keramisk" bezel og skive fra WG submariner på den gamle typen sub. Men du kan bytte til ordinær blue skive og bezel insert.

Regards :)
AW

Takk for svar:)
Den ordinære blue skiven og bezelen er det den som satt på en eldre WG modell?
Får man fortsatt kjøpt dette hos AD?
Noen som har sett eksempler på at man har byttet til blå bezel og skive på en ss sub?
 
Takk for svar:)
Den ordinære blue skiven og bezelen er det den som satt på en eldre WG modell?
Får man fortsatt kjøpt dette hos AD?
Noen som har sett eksempler på at man har byttet til blå bezel og skive på en ss sub?

Den ordinære blå skiven satt på YG og gull/stål. Submariner i WG med keramisk bezel kom først i 2007. Den ble ikke produsert i wg før det.

Regards :)
AW
 
Okey, da skjønner jeg:)
Men er det ikke gull detaljer på den blå bezelen da? Eller er den helt blå?