Skal / skal ikke

Medlem
15. feb. 2013
Innlegg
87
Sted
Bergen
Heisann folkens!
Idag er min fødselsdag + at jeg har fått ny jobb nylig! Dessuten har jeg en etterlengtet fri-lørdag (sjelden vare for meg)
Så nå skal jeg og min madam til byen en tur, og da vurderer jeg et aldri så lite kjøp hos Bjerke-som jeg fikk strålende service av når jeg tittet innom i uken som gikk!
Uret det gjelder er et som jeg alltid har hatt et godt øye til, men aldri eid..
Reise-spare-kontoen min får seg et skudd for baugen hvis jeg slår til, men den ønskede reisen til våren kan vi ikke ta etter som jeg har fått ny jobb...
Så hva sier dere gutter/jenter, er det dagen og anledningen å slå til på???
Jeg er litt ubesluttsom all den tid det er så mye jeg skulle spart til og ønsker meg (av klokker så klart)
Kjør debatt
 
DO IT!!!!!!!!!

Reise kan du gjøre siden, klokke trenger du NÅ :mrgreen:

Ser frem til utpakkingstråd i ettermiddag :cool:
 
Det ville sikkert være utidig av meg å hevde at dette er som å spørre en gjeng drankere om de blir med på å åpne ei flaske, så det skal jeg ikke gjøre.

Se for øvrig signaturen min.
 
Takker for gratulasjoner og faglige "objektive" innspill folkens!
Det var det som skulle til! Fikk nettopp telefon om at klokken er i Oslo, og at den sendes over fjellet på mandag, så da har jeg vel forpliktet meg til en unbox til uken og!!!
 
[video=youtube;JoqDYcCDOTg]https://www.youtube.com/watch?v=JoqDYcCDOTg[/video]

Men husk - når du har valgt "Skal" - så vil du alltid skulle når noe dukker opp i fremtiden...
 
Redigert:
Takker igjen så mye for gratulasjoner og innspill, kjenner allerede at det er en pine å vente.... Uret har jeg aldri prøvd på lanken, men kjærlighet kan vel ikke alltid prøvekjøres heller
Som mange blant oss, er det ikke alltid så lett å få aksept av den bedre halvdel for denne interessen vår - men denne gangen gikk det knirkefritt - viser seg at litt bestikkelser lønner seg
God helg alle sammen!