Skal, skal ikke?

No go etter min mening. Skal du først bytte vekk klokken din ville jeg nok byttet den mot noe annet. GO syns jeg alltid har representert noe stilrent og elegant, med dette uret syns jeg de har truffet litt utenfor.

But then again, det er opp til deg. Men IMHO; Hvis du må spørre, så er det ikke rett.

Selv om det var ca. 50/50 for og imot så tror jeg "mot" har overbevist meg med bedre argumenter. At klokken kun har rem er et minus.

Kan nevne at med helgull kjede koster den ny 40K!

http://www.luxist.com/2009/08/18/glashutte-original-sport-evolution-limited-edition-watch-only-at/

I ikke-limitert utgave finnes den brukt til 25K + moms

http://www.essential-watches.com/Gl...e-Rose-Gold-on-Bracelet-with-Black-Dial-42260

Jeg er også litt usikker på blåfargen. Redd for man kan gå lei av den.

Gulltråden i Rolexforumet har fått meg til å ønske noe i gull, men jeg kan jo tross alt få en 16613 med blå skive for mellomlegget.

Jeg synes klokken en helt rå! Blir du lei den er det nok ikke noe problem å selge den igjen, kjøpe deg en ny VC og noe annet fint:) bedre å angre på noe du har kjøpt (kan alltid selges igjen), enn å angre på at du ikke kjøpte når det er et ur som er rimelig vanskelig å få tak i. Men det er bare min mening;)

Tror kanskje man ikke skal la seg blende for mye her, av den 15 i verden greia... Har IMHO problemer med å se at det gjør noe med verdien til klokken, tenker da at det blir et samlerobjekt el...

Men, når det er sagt, er klokken meget lekker. Hvor vanskelig er det å kjøpe "vanlig" gull, og få tak i blå skive bezelinsert? Kanskje Tidemann kan svare på det...

Hvis det dog er suget etter gull som er gjeldende, så vet du hva du må gjøre;)

Rolex...

Synes denne var utrolig lekker, men alikevel veldig usikker.
Tror ikke jeg ville ha gått for denne.

Det der er en litt sær klokke, absolutt flott i gull, men ikke en keeper i mine øyne. Det ville overseasen vært.. Døgnflue. I mot!

Jeg synes den klokka var fantastisk flott. Nå har jeg generelt et godt øye til GO Sport Evo, og jeg synes denne gjorde seg særdeles godt i gull og kongeblå (bokstavelig talt).

Spørsmålet er vel om du er forelsket eller bare betatt :) Og er innbytteprisen god nok i forhold til hva du vil kunne få for den VC'en her hjemme?

Dette blir til syvende og sist din avgjørelse, men jeg ville ikke foretatt byttet. Jeg må innrømme at det lave antallet og helgull høres flott ut, men jeg synes blåfargen imo får klokken til å se "billig" ut. Klokken har ikke lenke, og Overseas ser mye bedre ut i mine øyne :) Lykke til med valget!

+1 Skal ikke!

Tror ikke jeg hadde klart å levd med en slik klokke. Blåfargen er ikke riktig imho, men så kan jeg ikke like Rolex Bluey heller. Jeg pleier å følge med på Ultimate Dive Watch forum, og der mener gamlingene at blå klokker er "girly" :D

Forøvrig kan jeg anbefale selgeren.

Helgull GO er nydelig, bare ikke en Sport Evo. For meg er de penest og mest praktisk i stål. Ei heller synes jeg kombinasjonen blått på gull er særlig vellykket, smakssak selvfølgelig.

VCO er jo et utsøkt sportsur, men du har jo to, og tydeligvis en favoritt. Det betyr vel kanskje at det er fornuftig å slippe denne, bare ikke akkurat i denne handelen. IMHO :)

Uansett, lykke til med valget! :)

Er du i tvil, er du egentlig ikke det...sies det. :)

Men hva du skal kjøpe i gull i steden aner jeg ikke...

Ser ut som om du konkluderte at VC'en blir. Bra:D

Andre i gull? Tja.....vet om en som ihvertfall jeg har siklet på.....

images

Jeg ville beholdt VC overseas uten tvil. Jeg liker mange klokker fra GO, men akkurat denne ble litt for "blå". Kanskje det bare er bildene, men for meg tar den intense blåfargen for mye oppmerksomhet vekk fra resten, og til slutt er det alt jeg legger merke til.

Har ikke noe imot blått og gull, elsker for eksempel kombinasjonen på gull submarinere (lightningii postet et nydelig bilde av sin i dagens klokke en stund tilbake). Denne ble dog litt for mye. For meg. :)