På tide å få boksetut nå vel ;) Vi venter jo i spenning alle mann..
maghas9 Medlem 6. nov. 2009 Innlegg 3.480 Sted Østlandet 8. april 2011 #121 På tide å få boksetut nå vel Vi venter jo i spenning alle mann..
Maggi Medlem 11. okt. 2009 Innlegg 311 Sted Oslo 8. april 2011 #122 Mathfjeld skrev: Nok snakk eller hva? Klikk for å utvide... Gjør ord til handling her, jay!
Golfballen Medlem 25. nov. 2008 Innlegg 3.425 8. april 2011 #124 jayeff skrev: Nå får jeg prestasjonsangst... Tør ikke unboxe! Klikk for å utvide... Det er din en skyld!
jayeff skrev: Nå får jeg prestasjonsangst... Tør ikke unboxe! Klikk for å utvide... Det er din en skyld!
UJU Støttemedlem Medlem 23. jan. 2010 Innlegg 6.423 Sted Vestlandet 8. april 2011 #125 jayeff skrev: Nå får jeg prestasjonsangst... Tør ikke unboxe! Klikk for å utvide... Nåh! Ville ikke boksen opp...? Klarer du ikke å få boksen opp for oss...?
jayeff skrev: Nå får jeg prestasjonsangst... Tør ikke unboxe! Klikk for å utvide... Nåh! Ville ikke boksen opp...? Klarer du ikke å få boksen opp for oss...?
J jayeff Guest 8. april 2011 #126 UJU skrev: Nåh! Ville ikke boksen opp...? Klarer du ikke å få boksen opp for oss...? Klikk for å utvide... Nei, må nok ta en liten blå en
UJU skrev: Nåh! Ville ikke boksen opp...? Klarer du ikke å få boksen opp for oss...? Klikk for å utvide... Nei, må nok ta en liten blå en
Maggi Medlem 11. okt. 2009 Innlegg 311 Sted Oslo 8. april 2011 #128 Batteriet på Macen her tar straks kvelden her og har dempet belysningen på skjermen max for å spare strøm sånn at jeg får med meg denne unboxingtråden før jeg legger fra meg maskinen. Sååå, jay, klin opp bildene ASAP!
Batteriet på Macen her tar straks kvelden her og har dempet belysningen på skjermen max for å spare strøm sånn at jeg får med meg denne unboxingtråden før jeg legger fra meg maskinen. Sååå, jay, klin opp bildene ASAP!
Stipey Medlem 30. mai 2009 Innlegg 1.274 Sted Stavanger 8. april 2011 #130 UJU skrev: Nåh! Ville ikke boksen opp...? Klarer du ikke å få boksen opp for oss...? Klikk for å utvide... 1. Prøv med brekkjern 2. Prøv med vinkelsliper 3. Siste utvei... prøv med dynamitt
UJU skrev: Nåh! Ville ikke boksen opp...? Klarer du ikke å få boksen opp for oss...? Klikk for å utvide... 1. Prøv med brekkjern 2. Prøv med vinkelsliper 3. Siste utvei... prøv med dynamitt
runesole Medlem 29. jan. 2011 Innlegg 91 Sted Litt her og litt der. Mest her. 8. april 2011 #132 Kom igjen da....
G Guest571 Guest 8. april 2011 #133 runesole skrev: Kom igjen da.... Klikk for å utvide... http://www.tidssonen.no/showthread.php?6369-Here-we-go!
runesole skrev: Kom igjen da.... Klikk for å utvide... http://www.tidssonen.no/showthread.php?6369-Here-we-go!