Skal på tur!!

Medlem
20. nov. 2007
Innlegg
149
Sted
Lillehammer
Hallo gutter.

I morgen blir det tur til Tyskland, Dusseldorf. For så og reise til Maastricht i Holland. Dette blir en ren klokke tur, med to av min gode klokke-venner. Han ene er den beste urmakeren jeg vet om, og han andre er den galeste mannen jeg vet om!

Så full reise rapport kan komme vis ønskelig!?

Jeg reiser i alle fall ned uten klokke på armen men vi for se hva som skjer! Jeg er egentlig veldig imot handel i utlandet, og synes enkelte av innleggene her på forumet er ”harry” :roll: . Vi må støtte de norske urmakerene :D
Men ja, kanskje det blir harry handel… vi for se :)

Bilder av butikken vi skal til: http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=3398417&rid=0
 
  • Liker
Reaksjoner: Entropy
Som oppvokst langs svenskegrensen ser jeg ikke helt det gale i å være litt harry ;)

Full rapport hadde vært bra! Gjerne med bilder og litt om hvorfor du valgte å kjøpe det uret du kommer til å ta med deg hjem! ;)
 
Hauk skrev:
Hallo gutter.

I morgen blir det tur til Tyskland, Dusseldorf. For så og reise til Maastricht i Holland. Dette blir en ren klokke tur, med to av min gode klokke-venner. Han ene er den beste urmakeren jeg vet om, og han andre er den galeste mannen jeg vet om!

Så full reise rapport kan komme vis ønskelig!?

Jeg reiser i alle fall ned uten klokke på armen men vi for se hva som skjer! Jeg er egentlig veldig imot handel i utlandet, og synes enkelte av innleggene her på forumet er ”harry” :roll: . Vi må støtte de norske urmakerene :D
Men ja, kanskje det blir harry handel… vi for se :)

Bilder av butikken vi skal til: http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=3398417&rid=0

Ærlig talt ! :evil: Støtte norske urmakere ? Patetisk tanke ! Norske urprodusenter derimot, det hadde kanskje vært en idé ! Noen som har en "Amundsen" på armen ? ;) Så mye imot utenlandshandel er du neppe, som likevel tenker på å handle "der ute" !

Men ha en fin tur, anyway !
 
Ja men… i en annen link her skriver du om de flotte norske urmakeren med god service og kunnskap? Vi må vel ”støtte”?

Jeg ser jo at kanskje du som liker panarai sliter litt der? På tide det kommer en butikk til norge. Men nå er det jo slik at panarai sliter litt med og produsere nok ur!!??

Men uansett, føler meg litt misforstått her! Jeg skrev det på en litt humristisk måte.. for de: faen så jeg lyser ut dobbeltmoral! :D
 
Urmakere

:D Regnet vel egentlig med det, at det var humoristisk ment !

Jeg mener vi bør kjøpe våre ur der hvor vi finner dem rimeligst og ellers får den beste service,- evt. reparasjoner / endringer må gjerne våre hjemlige urmakere utføre !