Altså, det som er sett kan ikke gjøres om på, så jeg hadde ikke latt dette skli forbi. Men neste derimot, meeh..Ja, lurer som nevnt på om det er noe å bry seg om, men noe må man jo ha å fordrive romjulen med så får vi se hva resultatet blir![]()
Altså, det som er sett kan ikke gjøres om på, så jeg hadde ikke latt dette skli forbi. Men neste derimot, meeh..Ja, lurer som nevnt på om det er noe å bry seg om, men noe må man jo ha å fordrive romjulen med så får vi se hva resultatet blir![]()
Se på de to kronene du, der fikk OCD’en min illebefinnende. Helt håpløst...Bare ikke kjøp LLD.... Fantastisk flott ur, mye for pengene, men markørene er linet opp av en blind alkoholiker som er på avrusning på 3. dagen og skjelver deretter...
Dear Mr ....,
Vi kan sende deg en ferdig frankert eske som du kan bruke for å sende inn ditt ur til oss.
Ved mottak av esken legger du i uret samt ditt garantikort og ditt navn, adresse og telefon nr.
Deretter kan du levere uret på posten og sende det til oss så skal vi se på uret ditt.
Best regards,
Longines Customer Service
Customer Care]
Litt rart at det er å anse som innenfor.
Men så er det også en prisforskjell på ulike klokker.
God service i alle fall.
8
Eksemplarisk kundebehandling!![]()