Skal lenken på 114060 se slik ut?

AVT

Medlem
30. mai 2013
Innlegg
13
Hei
Det siste leddet på sub'n min er ikke børstet.
Er dette normalt?

1j5fcw.jpg
 
Så i går en hvor dette leddet var børstet nemlig. Er det forskjell på eldre og nyere modeller? Denne ble kjøpt ny i 2013.
 
litt kjapt svar fra meg kanskje. Min er lik din, antar derfor at det er normalt. Vet ikke om det er forskjeller over (de 5 ) årene
 
Alle leddene på min er børstet. Kjøpt ny i juli 2015. Vet imidlertid ikke hvordan lenken på disse skal se ut, men virker jo som at det er litt forskjellig ute og går.
 
Inni låsen på GMT er det også gjort endringer med tanke på børsting. Så er ikke sikkert det er unormalt.
 
Inni låsen på GMT er det også gjort endringer med tanke på børsting. Så er ikke sikkert det er unormalt.

Mener på at alle ledd på min gamle gmt var helt like? Jeg pleier å irritere meg over mindre så ville nok merket det om det var store forskjeller:D
 
Mener på at alle ledd på min gamle gmt var helt like? Jeg pleier å irritere meg over mindre så ville nok merket det om det var store forskjeller:D

Alle ledd er like ja, men inni låsen der Rolex logo er etset inn er det gjort endring en eller annen gang.
 
Måtte sjekke når jeg så dette. Min 116610LN fra slutten av 2014 har lik finish hele veien inn på lenken, og har "glassblåst" finish inne i låsen.

Er det mulig oysterlenkene med polerte midtledd har også fått polert senter inne i låsen, der de tidligere hadde denne "glassblåste" finishen? Var vel en her inne som hadde kjøpt en BLNR som hadde polert senter i lås nylig.