Du kan avtale kjøp på Bjerke, og få den verifisert. Mulig du må betale litt, men det er det verdt. Ikke dårlig stemning det. Ligger en strøken seadweller på finn til 34500kr. Men det var jo en smule over budsjett..
Hvis du holder til i Oslo ville jeg avtalt med Bjerke og ta møtet der, få bekreftet ekthet. Deretter ville jeg sammen med selger dratt i banken (avtalt på forhånd der også) din/hans og tatt oppgjøret der. Enten med sjekk eller overføring gjort av banken.
Er lurt tenkt av deg å ikke gå med kontanter. Klokkeinteresse tiltrekker seg for det meste gentlemans/womens men man kan aldri vite...
Dette understreker vel bare en del erfaringer som folk har hatt med Bjerke tidligere. Rett og slett ikke god nok service. At de tar noen kroner for å bekrefte ekthet syns jeg er greit nok, men å kreve at du skal utføre et annet stykke arbeid syns jeg er drøyt.UPDATE
Hei, hadde bestemt meg for å kjøpe en rolex, men ville ha Bjerke til å sjekke om den var ekte.
Men......Bjerke nektet å sjekke om den var ekte. De kunne sjekke om den var ekte hvis vi sendte den inn til poleringen. For denne tjenesten forlangte Bjerke 2 800 kr, så klokken ble en del dyrere enn det jeg først hadde planlagt![]()
UPDATE
Hei, hadde bestemt meg for å kjøpe en rolex, men ville ha Bjerke til å sjekke om den var ekte.
Men......Bjerke nektet å sjekke om den var ekte. De kunne sjekke om den var ekte hvis vi sendte den inn til polering. For denne tjenesten forlangte Bjerke 2 800 kr, så klokken ble en del dyrere enn det jeg først hadde planlagt![]()
Sa de ordrett det? At for å få den verifisert måtte den poleres?