Skade på crown guard

Medlem
31. des. 2012
Innlegg
24
Har klart vært så uheldig og fått trykk inn crown guarden. Øverste del på "midten" har ikke rette linjer lengre og ser mer ut som den er blitt filt. Noe mulighet for å fikse dette ? Klokken er forsikret , vett ikke helt hva jeg skal gjøre
 
Ta den med til Urmaker Bjerke eller en annen Panerai AD, så kan de se på den og evt bestille en ny crown guard til deg.
 
Flere enn jeg som bekymret åpnet denne tråden for å lese om @crown guards skade!?
 
Redigert av en moderator:
Skal se om jeg ikke får lagt ut bilde når jeg kommer hjem ifra nordsjøen. Dette er en 312 noen som vett ca hva noe slikt vil koste ? Uansett jeg tar kontakt med bjerke snarest ! Takk for hjelp
 
Jeg hadde samme problemet på en tidligere pam. Legg ut wtb annonse på paneristi.com. Der får du tak i det meste med litt flaks. Jeg tror neppe det er billig på Bjerke. Lett å bytte selv. Kun to skruer, ingen åpning av kasse eller liknende. Hilser fra Valhall :)
 
Det er godt at alt er vel med deg @crown guards :)
 
Redigert av en moderator:
Hei

Laster opp bilde av skaden, snakket med bjerke det kostet 3,1k for ny. Så da går jeg for den heller :) Klarer ikke å se på dette her lengre !

Hilser tilbake fra Ekofisk :)

V3BJdklE.jpeg
 
Jeg hadde samme uhell for to år siden med en luminor. 1200,- var prisen for ny crown guard hos Bjerke den gang. Mulig crown guard til 1950-kassen er litt dyrere.. Det er nok bare å lukke øynene og betale :(