Sjulis ur

Takk igjen for tilbakemeldinger!
Bregueten er brukt ikveld, og da fikk jeg faktisk kommmentar fra en jeg antok som klokkekyndig uttalte følgende: breguet - aldri hørt om. Jeg måtte smile for hun har full k på audemars..

Genial samling Sjuli og gratuleter med flott Breguet! Synes dine 2 rolex dekker kvoten godt nå etter slankingen. Og som en helhetlig samling begynner den å bli flott og komplett! Spennede å følge utviklingen.

Jeg takker så mye for rosende ord, karer :)
Bregueten har sittet på armen tilnæmet konstant siden klokken ble kjøpt. Den har mang en vakker detalj, og stadig nye oppdages..

Fy flate, Sjuli, den Bregueten tar sannelig kaka. Gratulerer!
Ja, ikke misforstå, de er flotte alle sammen.

Tidemann mente at jeg burde kjøpe en Breguet. Lurer på om det hadde rabla for mannen. Slike ur kan vi da ikke bruke i slåttonna oppi dalen her.

Fy flate, Sjuli, den Bregueten tar sannelig kaka. Gratulerer!
Ja, ikke misforstå, de er flotte alle sammen.

Tidemann mente at jeg burde kjøpe en Breguet. Lurer på om det hadde rabla for mannen. Slike ur kan vi da ikke bruke i slåttonna oppi dalen her.

Hehe...er det ikke derfor du kjøpte Seiko OM da ;)

Subben var ikke i fokus, men like fullt hyggelig med et lite familiebilde :)
iphonebackupbilder2419.jpg

Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Greit med et fellesbilde av urene man besitter på et gitt tidspunkt.

Fantastisk samling :eek: akkurat etter in smak, "liten" men kvalitet i alle ledd (minus homagen ;) )

Sant nok ikke så mange klokkene jeg har, det kunne vært flere klokker i stedet for de mer "kostbare". Men så har jeg egentlig kommet til at jeg ikke trenger så mange flere. Det er sikkert en fase jeg er inne i, for akkurat nå har jeg en indre stemme som sier meg at jeg har for mange allerede :???:

Homagen kjøpte jeg bare på utseendet, mye WT har den ikke fått ;)

Nice and clean, sjuli!
Flotte eksemplarer av arten det der. Blir spennende å følge utviklingen. :D

Ja, jeg synes det blir like spennende som deg å se hva fremtiden bringer ;)

Som nevnt til Mikke har jeg fått det for meg at jeg har for mange ur, og da kom innfallet om å bytte inn i en dyrere variant - ref nevnte gullgmt.
Flere ganger har jeg vurdert å forhøre meg om Nautilusen som ligger på finn, den kostbare av dem. Jonny hadde en 5712R for salg for et par år siden til 199k, den brukte han lang tid på å selge. Antar derfor at prisen på 250 er for stiv. Dessverre måtte alle klokker jeg nå besitter, minus sub, selges for å få råd til denne - i tillegg til velvilje fra selger. Uaktuelt uansett, tror jeg..!

Ellers synes jeg kanskje Nautilusen passer best med stålkasse og lenke, din er mao perfekt, men den er lekker med gull og skinnrem da :cool:

Som du skjønner litt i villrede om dagen. Det er vel da man virkelig skal inta en passiv holdning, unngå forhastede handlinger og kose seg med det man har!

Utrolig bra, Sjuli!
Men - er DJII solgt?
Det fikk ikke jeg med meg...
Samlingen din er utrolig flott.
En av sonens fremste, så absolutt!:cool:

Også Bregueten, da - nam!