http://www.autodromo.com/ Jeg likte vallelunga black og white best. Hva synes dere? :)
Nillo87 Medlem 8. juli 2010 Innlegg 671 Sted Bergen 6. des. 2011 #1 http://www.autodromo.com/ Jeg likte vallelunga black og white best. Hva synes dere?
tudor Medlem 27. jan. 2011 Innlegg 1.922 Sted Trondheim 6. des. 2011 #3 jayeff skrev: Ikke noe for meg. Klikk for å utvide... +1
Tore Medlem 7. des. 2010 Innlegg 3.850 Sted Bergen 6. des. 2011 #4 Jeg slutter meg til the grumpy bunch. Grei klokke for så vidt, men for stor og med en turteller på skiven Hvis du derimot kan bruke den som pulsklokke og få analog turteller på hjertet, så snakker vi Edit: Ser at den er 42mm. Så mye større ut på WS-bildet.
Jeg slutter meg til the grumpy bunch. Grei klokke for så vidt, men for stor og med en turteller på skiven Hvis du derimot kan bruke den som pulsklokke og få analog turteller på hjertet, så snakker vi Edit: Ser at den er 42mm. Så mye større ut på WS-bildet.
rkjersem Medlem 26. jan. 2009 Innlegg 1.947 Sted Ålesund 6. des. 2011 #5 Huff, det der så ut som Calvin Klein for damer...
UJU Støttemedlem Medlem 23. jan. 2010 Innlegg 6.417 Sted Vestlandet 6. des. 2011 #6 Det mest uinteressante ved disse er nok det kjipe quartz-verket.
S Slettet bruker 1645 Guest 6. des. 2011 #7 UJU skrev: Det mest uinteressante ved disse er nok det kjipe quartz-verket. Klikk for å utvide... Det vi kom frem til på L4P også =)
UJU skrev: Det mest uinteressante ved disse er nok det kjipe quartz-verket. Klikk for å utvide... Det vi kom frem til på L4P også =)
Ulven Medlem 22. juni 2011 Innlegg 1.326 Sted Oslo 6. des. 2011 #8 Det mest uinteressante ved disse er nok det kjipe quartz-verket Klikk for å utvide... Enig! Jeg skjønte heller ikke greien med kopien av "panarai" logoen.
Det mest uinteressante ved disse er nok det kjipe quartz-verket Klikk for å utvide... Enig! Jeg skjønte heller ikke greien med kopien av "panarai" logoen.
Kohe321 Støttemedlem Medlem 19. okt. 2011 Innlegg 5.368 6. des. 2011 #9 Liker egentlig ikke så godt klokker med for mye/store "sekundmarkerende" streker på skiven. Men den var stilig nok ellers.
Liker egentlig ikke så godt klokker med for mye/store "sekundmarkerende" streker på skiven. Men den var stilig nok ellers.
Minuteman Medlem 3. april 2011 Innlegg 6.189 Sted New Jersey, USA 6. des. 2011 #10 Not my cup of tea, som de lærde sier. Om jeg ble tvunget til å kjøpe en ville det blitt hvit skive på stål. Liker ikke de sorte kassene og på den hvite skiven er heller ikke den turteller-looken så tydelig som på Black, ser det ut som.
Not my cup of tea, som de lærde sier. Om jeg ble tvunget til å kjøpe en ville det blitt hvit skive på stål. Liker ikke de sorte kassene og på den hvite skiven er heller ikke den turteller-looken så tydelig som på Black, ser det ut som.
S Sponon Støttemedlem Medlem 15. juli 2009 Innlegg 6.577 6. des. 2011 #11 Is it an IWC Porsche Design? Is it a Panerai? No, its an Officine Autodromo.