Solgt Sinn UX Hydro til salgs

Medlem
30. juli 2014
Innlegg
345
Til salgs er et Sinn UX Hydro quartzur med helt ny bezel (februar 2015). Uret selges med orginalkvittering, inner- og ytterboks, garantikort, sertifikat og manual. I tillegg defekt multiverktøy (her kan jeg legge ved et nytt Bergeon barettverktøy). Uret ble kjøpt av meg av en GG her på forumet i august 2014.

Sinn UX er en god toolwatch/dykkerur, laget i u-båtstål, og fylt med silikonolje. Poenget med det er å gjøre uret i stand til å takle meget store dyp, opp til 5 000 meter. (Det er en gimmick, i og med at ingen dykker så dypt, men likevel). Bezel er teigmentert, en teknikk Sinn bruker for å herde stål ytterligere. Krystallen er også herdet ekstra. Motoren er et termokompensert ETA quartz urverk.

Jeg liker ikke lenker noe særlig, så det har jeg ikke brukt. I stedet brukte jeg silikonremmen med orginal deployment, (er inkludert). Denne er kuttet til å passe et håndledd på 19 cm, men nye orginale silikonremmer kan kjøpes hos Sinn-forhandler Urmaker Jacobsen for kr 500.

Mot et tillegg i prisen kan du få med to Heroic18 remmer, en mørk brun og vannsikker, og en lys brun. Begge med Pre-V spenner. Remmene ble kjøpt høsten 2014, og er lett brukt.

Jeg hadde tenkt meg kr 10 000 for uret, eller høystbydende over. Sender kostnadsfritt med vanlig Norgespakke ved forskudsbetaling.


D80_2123_zpshtvcgrqa.jpg
[/URL][/IMG]


D80_2128_zpsgtw03cbd.jpg
[/URL][/IMG]


D80_2126_zpsrsjunndk.jpg
[/URL][/IMG]


D80_2134_zpscpeyr8si.jpg
[/URL][/IMG]


untitled-1-6_zpsw8veyoyn.jpg
[/URL][/IMG]
 
Redigert: