Tøff og anerkjent toolwatch / dykkerur. Kjøpt ny av meg fra fabrikk i februar 2016.
Da jeg har noe nytt på vei inn skal denne ut.
Inneholder Sinns solide teknologi som toolwatchene deres er kjent for, les mer her om denne spesielle modellen:
http://www.sinn.de/en/Modell/EZM_3.htm
-Kassediameter 41 mm, lugs 20 mm, høyde 12,3 mm
-Urverk ETA 2824-2
-Vanntett til 500 meter
-Støtsikker i hht standarden DIN 8303
-Antimagnetisk i hht standarden DIN 8309
-Funksjonsmessig pålitelig i temperaturer fra –45 °C opp til +80°C
-Blasted (sandblåst) finish
-Skruer på ledd på lenke slik at man enkelt kan justere denne selv
-3 års garanti (garanti frem til februar 2019)
Klokken har få bruksmerker og fremstår som pen. Jeg har imidlertid fått en ripe i AR-coatingen på krystallen, det synes på siste bilde i annonsen (mellom kl 9 og 1).
I tillegg til original lenke så legger jeg også ved to stk Nato fra WatchGecko / Zuludiver på kjøpet. En av disse er seatbelt-natoen til zuludiver som er veldig behagelig å ha på.
Jeg ønsker kr 10.000 for denne. Det anser jeg som en veldig fair pris for denne klokken.
Har flere GG-referanser og skal følgelig fortsette med det

Da jeg har noe nytt på vei inn skal denne ut.
Inneholder Sinns solide teknologi som toolwatchene deres er kjent for, les mer her om denne spesielle modellen:
http://www.sinn.de/en/Modell/EZM_3.htm
-Kassediameter 41 mm, lugs 20 mm, høyde 12,3 mm
-Urverk ETA 2824-2
-Vanntett til 500 meter
-Støtsikker i hht standarden DIN 8303
-Antimagnetisk i hht standarden DIN 8309
-Funksjonsmessig pålitelig i temperaturer fra –45 °C opp til +80°C
-Blasted (sandblåst) finish
-Skruer på ledd på lenke slik at man enkelt kan justere denne selv
-3 års garanti (garanti frem til februar 2019)
Klokken har få bruksmerker og fremstår som pen. Jeg har imidlertid fått en ripe i AR-coatingen på krystallen, det synes på siste bilde i annonsen (mellom kl 9 og 1).
I tillegg til original lenke så legger jeg også ved to stk Nato fra WatchGecko / Zuludiver på kjøpet. En av disse er seatbelt-natoen til zuludiver som er veldig behagelig å ha på.
Jeg ønsker kr 10.000 for denne. Det anser jeg som en veldig fair pris for denne klokken.
Har flere GG-referanser og skal følgelig fortsette med det

Redigert: