Sinn Bundeswehr “Dark Star” re-edition

titan

Støttemedlem
Medlem
3. april 2014
Innlegg
878
Sted
Oslo
Ser at Revolution har fått til et samarbeid med Sinn om et nytt 155 Bundeswehr reproduksjon.
Men hva har dette å si, er dette noe å ha eller er det også en flopp. Ser at det er fortsatt mulig å få tak i modellen selv om at den er imitert til 150 eksemplarer. (Ikke så populær blant samlere for at denne burde ha vært utsolgt for lengst?)
Leser at denne har blir godt mottatt på Klokkeriet for enkelte. Altså er dette noe å ha, eller er det bare en kort og varm hype for et lønnsomt videresalg?


Noen tanker?


revo-012_Beige_strap.jpg
 
Den ser jo bra ut, men sjeldent at slike prosjekter blir veldig samleverdig er det ikke?
 
LE fra Hondinkee ser ut til å ha en umiddelbar verdistigning. Men om den betalingsvilligheten fortsetter fremover er umulig å forutsi.
 
Den ser jo bra ut, men sjeldent at slike prosjekter blir veldig samleverdig er det ikke?

Joda, enig at den ser bra ut, men for meg så stoppet det der.
LE fra Hondinkee ser ut til å ha en umiddelbar verdistigning. Men om den betalingsvilligheten fortsetter fremover er umulig å forutsi.

De har kanskje lyktes bedre med deres utgaver av IWC og Blancpain, Varemerket har nok veldig mye å si her også antar jeg.
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Joda, enig at den ser bra ut, men for meg så stoppet det der.


De har kanskje lyktes bedre med deres utgaver av IWC og Blancpain, Varemerket har nok veldig mye å si her også antar jeg.
Jeg likte den. Om den er samleverdig, I don't know, og tror ikke det hadde brydd meg så nevneverdig :p
Ser den står som utsolgt nå...
 
  • Liker
Reaksjoner: Mitch Rapp
Hadde den i handlekurve men det ble med det. Ser jo suveren ut, men selvsagt med kunstig, gulnet lume. Sellita urverket bidro til at jeg avsto, legger heller pengene i en Zenith Tipo
Samme her, ville mye heller lagt pengene mine i en ekte Bund.
 
  • Liker
Reaksjoner: Sindregb
Samme her, ville mye heller lagt pengene mine i en ekte Bund.

Ja selvsagt, the real deal er jo i utganspunktet best. Naturlig patina, historie etc, etc. Men så er det noe med å ha et nytt, moderne ur i klassisk innpakning, jeg liker det. Men akkurat med den der Sinn varianten ble det noe mye..., selv om Sinn absolutt har en forbindelse til Heuer Bund.
Angrer forøvrig fortsatt på at jeg solgte min Bund.
Zenith Cronometro Tipo gir meg noe av de samme vibbene som en Bund, i mine øyne utrolig tøfft og barskt utseende, er noe med 2 store sub-dials, kasse utforming, bezel og insert. Og så blir kvaliteten og det historiske ivaretatt med et El Primero verket.