Singapore opplevelse

Morsom lesning. Flott at du deler dette :D
Har begynnt å få mer og mer sans for Panerai i det siste. Må snart få prøvd noe på armen..

Bra

Hei,

Det er flott å se at andre "Tidssonere" får med seg noen inntrykk fra disse delene av Verden også, og dette er en fin "Boutique-rapport" fra SG, takker!

Området vi her snakker om, SE-Asia/Singapore er den delen av Verden hvor jeg selv har flest klokkevenner, og må vel si jeg er kjent i nesten "hver krok" når det gjelder ur og klokker der. Men bare vært innom Panerai Boutiquen i ION en gang siden den åpnet, og kjekt å se noen bilder igjen.

Morsomt å se og føle på utvalget, mulighetene og holdningene til luksusprodukter i Asia...i forhold til vår norske "verdens rikeste land" holdning - er det ikke? :)

Det er selvfølgelig noen spesielle ur det alltid vil være ventetid på også i f.eks. Singapore som andre steder (gjerne til høyt verdsatte, gode og litt "lysskye" kunder), men mer "vanlige" ur som Tourbillons eller en Minute Repeater trenger man ikke gå mange skrittene for å finne :)

BT

Dette virker som en veldig bra rapport, men jeg får ikke opp noen bilder?? Er det bare meg, eller har bildene forsvunnet?

Der var de ja! Ser veldig bra ut, Brio! Kult med engasjementet og broderskapet som eksisterer over alle lande- og språkgrenser når det gjelder Paneristis:)