Service

Medlem
19. jan. 2016
Innlegg
24
Sted
Oslo
Har en omega semaster de ville fra 1963 som har en viser som holder igjen, og lurte på om det var noen som vet om plasser hvor de fikser dette til en grei pris?
 
For oss lyngdøler blir vel nærmeste AD i Kristiansand(Askeland), ellers er det vel rundt 3-4 i Stavanger. Vet ikke om noen privat personer i nær området..?!

Edit: Tønnessen ur og optikk kan ta imot og sende til en eller annen urmaker for sjekk/service. Tar 300,- i frakt
 
Jeg har brukt Perfect Watch (http://perfectwatch.no/) i Oslo ved et par anledninger. Prisene på nyere ur har vært ca halvparten av hva AD forlanger for en service, og urmakeren har vært svært hjelpsom og dyktig på mine ur. Om du søker her på forumet, så vil du finne de omtalt et par ganger.
 
  • Liker
Reaksjoner: EspenK
Jeg har også brukt @PerfectWatch.no (Elis Licina) nå. Leverte inn to klokker, en til service og en til justering. Arbeid utført som avtalt og til avtalt pris. Fikk garantikort på begge der det er krysset av for hva som er gjort. Ryddig og ordentlig. Dessuten fikk jeg gleden av å treffe Elis Licina da klokkene var ferdige. Veldig trivelig kar! Prisen på servicen var veldig bra! Kan trygt anbefale Perfect Watch.
 
Leverte min andre klokke til service hos Elis Licina / perfectwatch.no i går.
Anbefales!
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Jeg er ganske fersk når det gjelder mekaniske klokker. Hva slags sum kan jeg forvente å betale for service av SW200-1-movement? Og hvor ofte burde jeg levere det inn? Hvert femte år, tiende år?
 
Hei
Har hatt 3 klokker nå på service hos Simen Solvold som driver Ur Tjenesten. Meget fornøyd med arbeidet og dialogen underveis. Så Simen anbefales. Mvh. Roger