Service med "kinadeler" ?

838BFF9B-98B4-4891-B0B3-2E9251441B37.gif

Alle saker har minst to sider, sikkert greit å avklare forholdene med alle involverte før man poster på et offentlig forum?

Mitt opprinnelige innlegg var et konkret spørsmål om bruk av deler ved service. De 2 sidene har nå kommet frem.

Mitt opprinnelige innlegg var et konkret spørsmål om bruk av deler ved service. De 2 sidene har nå kommet frem.

Det er jeg enig i, men folk blir naturlig nok nysgjerrige, og sikkert også redde for egne klokker (eller fremtidige klokker).

Samt dette med gapestokk etc, som helt sikkert ikke var din intensjon, det tror ihvertfall jeg, men som ble litt sånn likevel dessverre.

Uansett så leser jeg "konklusjonen", litt mellom linjene (og det kan vel tolkes på flere måter, ref @Rød ovenfor), som at det ikke er benyttet "kinadeler" likevel, men at AD bare har vært misfornøyd med at klokken har vært til service et annet sted enn hos AD, og dermed kastet ut en påstand fra hoftene for å skremme, ref "rakke ned på alle og alt som ikke innordner seg AD".... Det forklarer vel også mistilliten til Rolex og deres serviceapparat...

Så alt koker ned til at Rolex AD (feilaktig?) påstår at noen har bruk "kinadeler" fordi service ikke er tatt hos AD?
I så fall:mad::mad::mad:

• Liker
Reaksjoner: fredskijj
"AD bare har vært misfornøyd med at klokken har vært til service et annet sted enn hos AD, og dermed kastet ut en påstand fra hoftene for å skremme, ref "rakke ned på alle og alt som ikke innordner seg AD"...."

Så langt går de for å bevare sitt monopol ?:mad:
Hvem i h*lv*t* disse s@t@ns råtn* j@*vl*r tror de er?

riots.jpg

Konklusjon så langt:
- Uavhengig urmaker brukte ikke kinadeler likevel, til tross for at kinadeler er det eneste uavhengige urmakere tilsynelatende har tilgang til
- AD løy om at han ikke ville sverte tidligere kollega da han bevisst svertet tidligere kollega da han løy om bruk av kinadeler som ikke var kinadeler

Worst thread ever :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused: Er glad jeg bor på Vestlandet, her er det ordnete Rolexforhold:cool: