Service hos Lervik, Bjerke eller direkte hos Swatch group?

Medlem
20. juli 2010
Innlegg
3
Hva anbefaler folket, full service, polering og rep av lås, gjelder Omega Seamaster 300M, ca 10 år gammel
 
Lever direkte til Swatch Norge utenom urmaker for billigst service. Ellers Sutterud på Bjølsen. Da havner du på 3000kr
 
Min erfaring er med levering til Swatch group for deretter å få den videresendt til Swatch i Sveits for å få factory finish på poleringen. Ble veldig veldig bra. Og prisen ca 3700 alt inkl.
 
Min erfaring er med levering til Swatch group for deretter å få den videresendt til Swatch i Sveits for å få factory finish på poleringen. Ble veldig veldig bra. Og prisen ca 3700 alt inkl.

+1
Dersom du vil ha polering ber du de sende til Sveits.

En urmaker kan fort finne på å ta betalt 500 kr for å videresende til Swatch og da kommer det i tillegg til Swatch sine faste satser.
 
Min erfaring er med levering til Swatch group for deretter å få den videresendt til Swatch i Sveits for å få factory finish på poleringen. Ble veldig veldig bra. Og prisen ca 3700 alt inkl.

Enig! Det kan lett være billigere å sende til Omegafabrikken enn til feks meg, og resultatet blir knallbra. Jeg vet ikke hva slags timepris de har der nede... Den man skal være oppmerksom på er at de gjør akkurat som de vil, og du får ikke lov å la være å polere, for eksempel. Deler byttes, kanskje urskive osv, men du får den gamle med tilbake. Virkelig god service. Vi får håpe det varer, for det er nesten for godt til å være sant...
 
Enig! Det kan lett være billigere å sende til Omegafabrikken enn til feks meg, og resultatet blir knallbra. Jeg vet ikke hva slags timepris de har der nede... Den man skal være oppmerksom på er at de gjør akkurat som de vil, og du får ikke lov å la være å polere, for eksempel. Deler byttes, kanskje urskive osv, men du får den gamle med tilbake. Virkelig god service. Vi får håpe det varer, for det er nesten for godt til å være sant...
Håper ikke de bytter skive, fikk byttet til hvit når jeg kjøpte den, at de bytter tilbake til orginal blå:cool:
 
Hvordan går man frem for å få klokken sendt til Sveits via Swatch Group?
Møter man opp, eller ringer man og avtaler?
 
Du kan starte med å sende en e-post til Swatch i Oslo, så får du videre instruksjoner.

Du har ikke tilfeldigvis epostadressen deres? Har letet, men finner den ikke. PO'en fusker og trenger omsorg. Tenker at det er best å sende den hjem til Sveits en tur.