Er vel mere påkledd selgerene i dag ang service og kunnskap regner jeg med ?? Mvh Timebandit.
Phenix Støttemedlem Medlem 2. jan. 2011 Innlegg 4.534 Sted Midt-Norge 20. aug. 2012 #16 Er vel mere påkledd selgerene i dag ang service og kunnskap regner jeg med ?? Mvh Timebandit.
krille Støttemedlem Medlem 29. des. 2008 Innlegg 4.360 Sted Oslo 20. aug. 2012 #17 Timebandit skrev: Er vel mere påkledd selgerene i dag ang service og kunnskap regner jeg med ?? Mvh Timebandit. Klikk for å utvide... Hva er det slags bumperaid du er på nå, Timebandit? Utgamle tråder, dette....
Timebandit skrev: Er vel mere påkledd selgerene i dag ang service og kunnskap regner jeg med ?? Mvh Timebandit. Klikk for å utvide... Hva er det slags bumperaid du er på nå, Timebandit? Utgamle tråder, dette....
Stunna Medlem 2. juni 2012 Innlegg 202 Sted Oslo/Bergen 25. aug. 2012 #18 Bjerke Bergen yter meget god service og jeg ble nesten "tvingt" til å prøve klokker! Noe jeg ser på som svært positivt!
Bjerke Bergen yter meget god service og jeg ble nesten "tvingt" til å prøve klokker! Noe jeg ser på som svært positivt!