Service av Rolex GMT 16750 - Oslo

Medlem
5. aug. 2011
Innlegg
24
Sted
Oslo
Hei!

Jeg har hatt en Rolex 16750 fra ca. 1980 i ca. 7 år. Den går fremdeles - etter min vurdering - veldig bra, men det er trolig på tide med TLC basert på tiden som har gått. Husker heller ikke hva selger sa om service..

Har noen gode tips til sentrale steder i Oslo for service av vintage Rolex? Det er ikke aktuelt å sende den, og jeg har heller ikke lyst til å reise langt utenfor sentrum.

Ventetid er også av sentral betydning.

Det viktigste er imidlertid at jeg har null riskiko (!) hva gjelder å få den «oppgradert» med nye visere og skive osv :)

Takk for tips!
 
Bjerke. De gjør mange ganger flere servicer enn nr to i Norge (=erfaring), har direkte kontakt med Rolex (=kunnskap og krav) og tilgang til originale deler. Om viserne er ødelagt så blir du oppringt før de eventuelt skiftes. Opprinnelige deler leveres tilbake til deg om du velger å skifte. Kom igjen! Skjerp dere. Demp hysteriet. Er klokka superdupersjelden, eks Comex, ville jeg betalt for å være tilstede selv. Hvis ikke er alle norske Rolex-ADer supre på service!
 
Jeg ser at mange anbefaler Greg, men sånn det fremstår for de som ikke vet hvem som er bak Avataren Greg, virker det som en forumkompis som skrur klokker på fritiden.
For å innby til tillit burde dere oppgi hans fulle navn/urmakerbedrift som minimum synes jeg
 
Jeg ser at mange anbefaler Greg, men sånn det fremstår for de som ikke vet hvem som er bak Avataren Greg, virker det som en forumkompis som skrur klokker på fritiden.
For å innby til tillit burde dere oppgi hans fulle navn/urmakerbedrift som minimum synes jeg
@Greg er nok mer enn en kompis. Han har fagbrev og har eget foretak. Mulig du ikke er klar over det, men det er flere på TS som er urmakere. Noe verre enn det er det ikke.