Min kjæreste har vært flittig pike de siste tre årene og har nå avlevert sin bachelorgrad på CBS, og fortjener selvsagt en liten oppmerksomhet eller to. Valget var ikke særlig vanskelig da jeg på grunn av stram studentøkonomi og lav vilje til å selge noen av mine klokker, samt jeg viste at to gaver ville falle mer i smak kontra en enkel
Etter lynrask levering av UPS fikk jeg idag begge levert på døren, beleilig siden kjæresten er hjemme i Norge 
Siden det er en stund til hun får gavene, blir det intet wristshot å dele, men dere ser jo klokken uansett!

Innholdet er en Tory Burch Robinson veske, men da de pakker inn hundre ganger penere enn meg, åpnes ikke den idag...
Klokken derimot, den "måtte jeg bare sjekke om at alt sto bra til med"...

Tada, en Corniche Heritage 36! I klokken sitter det et urverk fra JLC med utrolige 342 deler i platina(!). Eeeeeventuelt et Miyota 2025 Quartz verk... Who cares, den skal jo bare se bra ut på en sommerbrun pikearm!

Så da får vi se om jeg klarer å vente med å gi gavene, er en sucker for å gi gaver for tidlig fordi jeg blir så gira... Jaja, sånn kan det gå; god tirsdag!
Siden det er en stund til hun får gavene, blir det intet wristshot å dele, men dere ser jo klokken uansett!

Innholdet er en Tory Burch Robinson veske, men da de pakker inn hundre ganger penere enn meg, åpnes ikke den idag...
Klokken derimot, den "måtte jeg bare sjekke om at alt sto bra til med"...

Tada, en Corniche Heritage 36! I klokken sitter det et urverk fra JLC med utrolige 342 deler i platina(!). Eeeeeventuelt et Miyota 2025 Quartz verk... Who cares, den skal jo bare se bra ut på en sommerbrun pikearm!

Så da får vi se om jeg klarer å vente med å gi gavene, er en sucker for å gi gaver for tidlig fordi jeg blir så gira... Jaja, sånn kan det gå; god tirsdag!
Redigert: