Han er ikke sjef... kun en psyko dust!Nja... Mulig folk hører på sjefen
Han er ikke sjef... kun en psyko dust!Nja... Mulig folk hører på sjefen
Økonomisk sett er nok din siste setning et godt råd andre bør følge. Definitivt. Lite tvil om det, i forhold til nyere Panerai som vanner ut sitt gode navn.Haters will hate! Er nok best å sitte på 8-10 mer eller mindre klin like Rolex.
Innimellom der var vel Oris65?var jo ganske ekstremt panerai hype for en stund siden, så det er vel mange som kvitter seg med tidligere impulskjøp for å kjøpe PADI istedenfor![]()
Enig i mye av det du skriver, men 372 med plexi er jo et fantastisk ur!Økonomisk sett er nok din siste setning et godt råd andre bør følge. Definitivt. Lite tvil om det, i forhold til nyere Panerai som vanner ut sitt gode navn.
Jeg har vært på nippet å kjøpe Panerai flere ganger, men avstår pga av to ting;
a) Bjerke som hovedkontakt
og b) blir ikke helt klok på alle de 2163 modellene man kan velge blant. Og hva med den nye med 30M WR? Huh.
De med blå urskive er derimot nydelige.
Når det gjelder punkt a) så sliter jeg seriøst med det. Når det gjelder å velge blant alle modellene - så er det mer et luksusproblem, så jeg leter fortsatt.
Finnes den et Panerai med blå urskive, sekundviser (Marina?) og 100+WR?
Bortsett fra at det ikke er en Luminor, og med det ingen karakteristisk kronebeskyttelse. Som i mine øyne er det som gjør Panerai til Panerai.Enig i mye av det du skriver, men 372 med plexi er jo et fantastisk ur!
Tror ellers du vil finne alt du ønsker i en Pam 690:
Vis vedlegg 13844
Lekkert!Enig i mye av det du skriver, men 372 med plexi er jo et fantastisk ur!
Vis vedlegg 13844
Burde vel stått "sjefen"Han er ikke sjef... kun en psyko dust!
Njaa.. det er jo Radiomir og "1940" som er "ur-Paneraiene" da.Bortsett fra at det ikke er en Luminor, og med det ingen karakteristisk kronebeskyttelse. Som i mine øyne er det som gjør Panerai til Panerai.
372 er nydelig, og jeg skulle gjerne hatt en![]()
Peeeent. Fines også noe slikt med Luminor og den klassiske CG? Tror 42mm versjonen er der, men så var det Panerai på 42mm, da.Enig i mye av det du skriver, men 372 med plexi er jo et fantastisk ur!
Vis vedlegg 13844
Økonomisk sett er nok din siste setning et godt råd andre bør følge. Definitivt. Lite tvil om det, i forhold til nyere Panerai som vanner ut sitt gode navn.
Jeg har vært på nippet å kjøpe Panerai flere ganger, men avstår pga av to ting;
a) Bjerke som hovedkontakt
og b) blir ikke helt klok på alle de 2163 modellene man kan velge blant. Og hva med den nye med 30M WR? Huh.
De med blå urskive er derimot nydelige.
Når det gjelder punkt a) så sliter jeg seriøst med det. Når det gjelder å velge blant alle modellene - så er det mer et luksusproblem, så jeg leter fortsatt.
Finnes den et Panerai med blå urskive, sekundviser (Marina?) og 100+WR?

Nja... Mulig folk hører på sjefen
Kanskje de som ikke har skjønt bæret av Panerai og heller aldri vil forstå, kan holde sin Rolex fixering i andre underforum enn her i Panerai forumet?