Solgt Seiko Superior SSA selges

Medlem
7. aug. 2014
Innlegg
374
Sted
Hedmark
Jeg har omsider besluttet å la denne fine klokken gå videre til noen som kler den bedre enn hva jeg gjør. Klokka er utvilsomt veldig flott, og jeg kommer sikkert til å savne den dypt, men den er nå engang i største laget for meg, og jeg føler meg ikke riktig komfortabel med størrelsen.

Jeg har aldri hatt hjerte til å bruke den slik den egentlig er designet for å brukes, så den fremstår som temmelig strøken. Noen få hairlines finnes, men man ser dem ikke uten å se godt etter. Den originale Bund-reima har vært svært lite brukt, og er som ny.

Bilder lagret på Photobucket:





Jeg kan selvsagt ta nye bilder og sende, men klokka ser akkurat ut som den gjorde.

Specs:

Designed/Sized for: Men

Hardlex Crystal Glass

Latest 4R37 Automatic & Hand Winding Movement

Sweeping Seconds Hand & Halt Mechanism

Glass Dia: 32mm Bezel. Dia: 42mm
Case Size: 47mm inc Crown. Depth: 14mm
Weight: 196gm

Brushed & Polished Stainless Steel Steel Case

Knurled Crown and Separate Rotating Inner Compass Crown

Unidirectional Rotating Time Bezel

Brushed Stainless Steel Bracelet With Polished Highlights To Fit Up To A 9.00 Inch Wrist.

Bright Silver Face With Lumibrite Hands & Markers

Date Display at the 4 O'clock

100 Metre or 330 Feet Water Resistant

Warranty - 1 Year. All Documents & Seiko Box

High Street Price: £395.00 - £445.00

Klokka er komfortabel å ha på, føles ikke topptung, og har relativt korte lugs. Så vidt jeg har erfart, holder den tiden bra, uten at jeg har sjekket dette veldig grundig.

Jeg kan slenge med to Nato-reimer som jeg har kjøpt spesielt til denne klokka, den ene er rød-grønn-svart, den andre er rød-grønn-beige.

Siden jeg selv kjøpte den på salg, og den er om lag halvannet år gammel, lar jeg den gå for kr. 1600,- inkl. begge Nato-reimene. Og det er lov å prute.

Kontakt meg helst på SMS; 99 22 31 20. Dette for kunne holde rede på hvem som er først ute.
 
  • Liker
Reaksjoner: Frost