Selges Seiko SRP043K "Spork"

Medlem
28. april 2012
Innlegg
96
Sted
Bodø
Hei. Håper ikke denne annonsen bryter noen regler. Hvis så gi meg beskjed så skal jeg forandre!

Jeg har to Seiko SRP043K til salgs. Den såkalte Spork modellen. Begge har 4R15 verk.

Klokken til venstre er uoverhalt og har så vidt jeg vet aldri vært åpnet. Den var bare ett år eller to gammel da jeg kjøpte den. Jeg har bruksanvisning og garantikort til denne. Øker ca. 8 sekunder i døgnet i winder, gikk 31 timer da den ble tatt ut etter 10 dager. Klokken er veldig pen, kun små hairlines på kasse og lenke. Perfekt glass og bezelinsert.

Klokken til høyre kjøpte jeg på Finn før jul. Den ser mye brukt ut og hadde slitt lenke. Det er små riper på glasset, men det ser verre ut på bilde enn i virkeligheten, og små skader på bezelinsert. Den gikk 7-8 sekunder for raskt i minuttet, og hadde tydelig behov for service. Jeg leverte den inn på Presis ur og gull her i Bodø som sendte den inn til Optura for gjennomgang og prisoverslag. Den ble overhalt for 4990,- med pakninger og trykktest. Øker ca. 12 sekunder i døgnet i winder, gikk 56 timer da den ble tatt ut etter 10 dager. Jeg betalte 1000 for uret og 1000 for original lenke som er satt på. Den nye lenka har vært brukt og har små hairlines, men null slakke eller sår.

Har ikke boks eller annet tilbehør til noen av klokkene annet en det som er på bildet. Seriøst interesserte kan få så mye bilder som hen vil, eller hvis du skulle finne deg i Bodø kan man selvfølgelig få se på klokkene.
SRP043K.jpeg
Bedre bilde av glass overhalt.jpeg

Jeg ønsker 5500,- pr. stk. for disse, men er åpen for bud under dette. Er det noen som kontakter meg med 5500,- for en av klokkene selger jeg for den summen.

Sendes mot forhåndsbetaling og porto.
 
Redigert:
Drister meg til en aldri så liten fredagsbump her. Det er som sagt lov å gi meg bud. Men jeg kommer vel ikke til å gi de bort