Solgt Seiko sla021j1.

Medlem
21. juni 2023
Innlegg
0
Sted
Kongsvinger
18k.
Selger her en pent brukt Seiko sla021j1. Ekte mm300 med monobloc kasse og 8l urverk. Kjøpt ny fra Christensen seint desember 22 så nærmer seg 3,5 år. Spor etter bruk finnes men foruten et lite merke/ding kl 10 på stålkanten til bezel er det stort sett hairlines å finne. Ingen fler hakk eller dype riper. Ingenting sjenerende ved bruk. I tillegg til original lenke og gummireim så legger jeg til en engineer lenke fra strapcode (kjøpt ny for en mnd siden) og en tropic reim fra strapsco som er oransje. Pris kan saklig diskuteres ved rent salg, kan også være åpen for et bytte med noe penger min vei.
Mye tekst her men vil bare si at jeg ikke har kjøpt/solgt gjennom tidssonen enda da jeg har brukt klokkeriet og finn. Har mange gode referanser derfra og garanterer en ryddig handel.
 

Vedlegg

  • 1000021911.jpg
    1000021911.jpg
    189,4 KB · Visninger: 0
  • 1000021909.jpg
    1000021909.jpg
    185,1 KB · Visninger: 0
  • 1000021901.jpg
    1000021901.jpg
    247,2 KB · Visninger: 0
  • 1000021827.jpg
    1000021827.jpg
    143,1 KB · Visninger: 0
  • 1000021812.jpg
    1000021812.jpg
    198,3 KB · Visninger: 0
  • 1000021378.jpg
    1000021378.jpg
    233 KB · Visninger: 0
  • 1000021377.jpg
    1000021377.jpg
    222,6 KB · Visninger: 0
  • 1000021346.jpg
    1000021346.jpg
    240,2 KB · Visninger: 0
  • 1000021017.jpg
    1000021017.jpg
    168,5 KB · Visninger: 0
  • 1000020698.jpg
    1000020698.jpg
    274,6 KB · Visninger: 0