Seiko Skyline - lenkehjelp

Medlem
5. mars 2013
Sted
Ningbo, China
Hola!

Etter og ha bli tipset om antiquewatch fikk jeg her om dagen en Seiko Skyline levert på døren. Jeg er fornøyd med den lille sjarmøren, men sliter med å fjerne ledd på lenken.
Legger ut noen bilder av særs dårlig kvalitet i håp om at noen kan hjelpe meg med denne bagatellen!

uldAULy.jpg

Man kan se små piler som peker nedover på de tre første leddene
wsbxHfh.jpg

pKSbLqY.jpg

Alle råd mottas med takk!

Hei!

På bilde to, rett til venstre for pilene er det hull i lenka som gjør at du kan stikke inn et verktøy og presse ut låsen. På bildet ser det ut som at låsen helt til venstre er skadet, sånn at den kan bli vanskeligere å få ut..... Låsen ser ut som en L, eller hvis den blir presset ut slik som bildet en speilvent L om du skjønner hva jeg mener...

Lykke til:)

Hei!

På bilde to, rett til venstre for pilene er det hull i lenka som gjør at du kan stikke inn et verktøy og presse ut låsen. På bildet ser det ut som at låsen helt til venstre er skadet, sånn at den kan bli vanskeligere å få ut..... Låsen ser ut som en L, eller hvis den blir presset ut slik som bildet en speilvent L om du skjønner hva jeg mener...

Lykke til:)

Takk for svar!
Dette er uten tvil den vanskeligste lenken jeg sett. Føles ut som om verktøyet knekker før låsen går opp, jeg får dytte litt og håpe det løsner!