Seiko SKX009 pepsi

Har kjøpt 3 klokker fra creationwatches. Betalte med paypal, kjapp levering og ingen problemer. 009'en på Finn er etter min mening kraftig overpriset....


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Har handla Seiko fra både creationwatches og 21jewels og kan anbefale begge :)
 
Hvor lang tid tar det før de sender klokkene når jeg bestilte i går kveld? (på creationwatches)
 
Hvor lang tid tar det før de sender klokkene når jeg bestilte i går kveld? (på creationwatches)

Litt avhengig av når på døgnet du bestiller (Singaporetid ett par timer før oss) men de er kjappe som fy. Så spørs det om den blir fortollet på Gardermoen da tar det fort en uke ti dager ekstra
 
Litt avhengig av når på døgnet du bestiller (Singaporetid ett par timer før oss) men de er kjappe som fy. Så spørs det om den blir fortollet på Gardermoen da tar det fort en uke ti dager ekstra

Creation sender med Fedex.De fortoller alle forsendelser,og sender deg en regning på mva i etterkant.Distribusjon er ved posten/evt. budfirma,hvis ditt lokale postkontor ikke har kapasitet.
Det pleier ikke ta mer enn fire dager.

Gratulerer med nye klokker! :D
 
Saken er at de ikke har sendt klokkene enda! Det er jo hele en og en halv dag siden jeg bestillte!!

Order status: SProcessing4


Comments:


What does the status mean?

Processing: Your order is confirmed and is currently being processed. You will receive an email when the order is processsed and sent.


Har altså ikke fått mail om at de er sendt. Er det bare jeg som er utrooooolig utålmodig? :p
 
Jepp :)

... det sagt så er du ikke alene, vi er alle som barn dagen før julaften når klokker er bestilt

Ja.. Hater at ting tar så lang tid "inne i hodet mitt" når jeg går og venter på noe som jeg gleder meg til.
Ikke det at 2 Seikoer er så überspesielt, men morro likevel :)
 
Snakker om sola: :D

Order status: Shipped


Comments:


What does the status mean?

Processing: Your order is confirmed and is currently being processed. You will receive an email when the order is processsed and sent.
Shipped: Your order has been shipped.