Seiko SKX007 og Seiko SKX007K2..

Tommel opp for Creation! "Gratis" frakt fra DHL, men de skal ha 150,- i servicegebyr for fortollingen.

Det er hvis den blir stoppet, har handlet der selv to ganger uten at den ble stoppet i tollen. Min bror og en kammerat har og bestillt uten å bli stoppet. Men blir den stoppet må du regne med et lite gebyr ;)

Da var den bestilt fra Creation, og er egentlig mitt første klokkekjøp! Takker for hjelp alle sammen!

Er i shoppehumør i dag, og nå som vi først er i gang har jeg enda ett spørsmål:

Hvor kan jeg trygt gå til anskaffelse av en Oyster-lenke til klokken?

Den standard gummilenken faller ikke i smak hos meg, så hadde vært fint å få på plass en "ordentlig" lenke så fort som mulig!

Da var den bestilt fra Creation, og er egentlig mitt første klokkekjøp! Takker for hjelp alle sammen!

Er i shoppehumør i dag, og nå som vi først er i gang har jeg enda ett spørsmål:

Hvor kan jeg trygt gå til anskaffelse av en Oyster-lenke til klokken?

Den standard gummilenken faller ikke i smak hos meg, så hadde vært fint å få på plass en "ordentlig" lenke så fort som mulig!

Seiko Super Oyster 22mm Bracelet Strap Band SKX007 7S26 | eBay

Super oyster lenke fra WJean må være midt i blinken for deg da! :) Har hatt en selv, og den er milevis bedre en hva som kommer med klokka!

Du kommer til å bli fornøyd, har en både 2x SKX007 og 009 og endel av forgjengere. Lenken fra Wjean setter prikken over i på den:)

Jeg hadde nok gått for den japanskproduserte, men ut fra det jeg har lest, virker det ikke som om det er noen kvalitetsforskjeller.

Todda

Edit: Men jeg er ingen guru, altså.

Redigert av en moderator: