Seiko skx vintage pimp

Medlem
30. sep. 2008
Innlegg
127
Sted
Oslo
Her er noen bilder av min siste ombyggning av Seiko skx 007, skiven og viserne er stekt i stekov for litt mere gyllen lume, glasset er byttet med kraftig buet plexi.

Roger
R0012084.jpg

R0012083.jpg

R0012082.jpg

R0012081.jpg
 
Det var stilig.:D

Har vurdert å legge min ut i hagen over sommeren for å få til den "slitte" vintage looken.:D
 
Wow det der ble jo griselekkert. Ikke bare designer du fantastiske møbler men modder klokker smakfult også. Stilig! :)
 
Veldig kul, jeg så denne live på sist NURK, og ble grepet av en trang til å spore opp noe plexi til min egen 007.....
 
Den var tøff!! Er det lov å spørre hvor du fant det buede plexiglasset?
Denne modden frister veldig!!
 
Plexi

For dere som lurer, så fikk jeg tak i glassene når jeg kjøpte et urmaker verksted i fjor, da var det masse gamle deler med, tviler på at slike plexiglass produseres lenger.
Hvis noen er interisert i slike klokker så ta kontakt , jeg kan selge ferdig moddet klokke for 1900.
Roger
 
Ja takk

Hei!
Hvis du mener 1900,- inkludert klokke er jeg definitivt interessert. Vi snakker da klokke med ferdigstekt skive og plexi? Hold i så fall av en til meg;)

Mvh
Anstein

PS! Innboksen din er full.
 
Jeg fikk min i dag, den er rett og slett nydelig. Plexiglasset gir klokka det særpreget jeg alltid har savnet på skx-modellene.
Takk til Roger for hyggelig handel:p

Anstein